Przetargi.pl
Opracowanie i dostarczenie Programu ochrony powietrza dla województwa świętokrzyskiego wraz z Planem Działań Krótkoterminowych oraz Prognozą oddziaływania na środowisko projektu Programu

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i dostarczenie Programu ochrony powietrza dla województwa świętokrzyskiego wraz z Planem Działań Krótkoterminowych oraz Prognozą oddziaływania na środowisko projektu Programu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu Programu ochrony powietrza dla województwa świętokrzyskiego wraz z Planem Działań Krótkoterminowych, (zwanego dalej Programem) obejmującego etap opracowania projektu dokumentu, przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania projektu Programu na środowisko, korektę i uzupełnienie projektów dokumentów, a także dostarczenie w formie papierowej i elektronicznej w/w projektów dokumentów i ostatecznej wersji Programu w treści przyjętej przez Sejmik Województwa Świętokrzyskiego.
    2. Zakres działań w ramach przygotowania projektu Programu:
    a) inwentaryzacja emisji dla całego obszaru objętego Programem z uwzględnieniem wszystkich rodzajów emisji liniowej, powierzchniowej i punktowej wraz z określeniem emisji napływowej,
    b) przeanalizowanie przedsięwzięć, istotnych z uwagi na wynikające przekroczenia pyłów, jakimi są instalacje do przerobu kopalin oraz wydobywanie kopalin ze względu na ich lokalizację i oddziaływanie,
    c) modelowanie matematyczne rozprzestrzeniania zanieczyszczeń objętych Programem dla roku bazowego i prognoz (wybrane spośród zalecanych przez Ministerstwo Środowiska i Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w materiałach pt.: Wskazówki metodyczne dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza, Warszawa 2003),
    d) przygotowanie projektu działań naprawczych dla każdej ze stref z uwzględnieniem harmonogramów rzeczowo-finansowych,
    e) opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Programu, zgodnie z art. 51 i 52 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn. zm.),
    f) przeprowadzenie postępowania związanego z konsultacjami projektu Programu wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko projektu Programu, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - ze społeczeństwem województwa świętokrzyskiego, organizacjami pozarządowymi oraz beneficjentami, w formie minimum jednego spotkania w województwie świętokrzyskim,
    g) wykonanie map cyfrowych pól przekroczeń wartości stężeń dopuszczalnych i docelowych na podstawie Oceny jakości powietrza w województwie świętokrzyskim w roku 2014, przeprowadzonej przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Kielcach; projekty map wykonane w technologii GIS możliwych do edycji w programie ArcGIS 9.2/9.3 (posiadanym przez Zamawiającego), wraz z wszelkimi danymi wejściowymi, w formacie GML i shapefile (epsg2180), wykorzystanymi do ich sporządzenia oraz możliwością ich odczytania, edycji i analizy; format shapefile musi zawierać minimum następujące pliki: *.dbf, *.shp, *.shx; struktura danych w formacie shapefile musi być zgodna ze strukturą klasy obiektów EKO_A_ZANIECZYSZ_PRZEM wg załącznika nr 1 do SOPZ,
    h) opracowanie Informacji o Programie ochrony powietrza wraz z Planem Działań Krótkoterminowych wg wzoru określonego w rozporządzaniu Ministra Środowiska z dnia 10 września 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza (Dz. U. 2012 poz. 1034), która zostanie przekazana do Ministra Środowiska.
    3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ.
    4. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
    5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do bieżącego wglądu do projektów oraz ewentualnej ich korekty.
    6. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i kompletna.
    7. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wyników prac w formach i terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
    8. Cenę oferty wykonawca oblicza i podaje w Formularzu oferty, którego wzór zawiera dodatek nr 1 do SIWZ. Przy obliczaniu ceny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę.
    9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) zakresy (części) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    10. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy.
    11. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
    13. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    15. Zamawiający nie przewiduje:
    - zawarcia umowy ramowej,
    - aukcji elektronicznej,
    - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 4 000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
    a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego:
    Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
    b) Nazwa i adres zamawiającego:
    Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
    c) Tytuł wpłaty:
    Wadium - opracowanie POP i prognozy.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. b - e musi wskazywać postępowanie i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 213, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 SIWZ z dopiskiem WADIUM, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego punktu).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach