Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
- Data zamieszczenia: 2017-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
REGON: 000290759 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opracowania: - programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) wraz z kosztorysami , - wniosku do organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 i gospodarkę wodną w celu uzyskania stosownych deklaracji, - wniosku aplikacyjnego i załączników w generatorze wniosków, - studium wykonalności wraz z modelem finansowo - ekonomicznym funkcjonowania, i gospodarkę wodną w celu uzyskania stosownych deklaracji, - wniosku aplikacyjnego i załączników w generatorze wniosków, - studium wykonalności wraz z modelem finansowo - ekonomicznym funkcjonowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: a) programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) opracowanego zgodnie z pkt 3.1 Rozporządzania Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2014r w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z póź. zm.) zawierającego ponadto : i. koncepcje architektoniczno-budowlaną budynku, ii. inwentaryzacje przyrodniczą, iii. założenia techniczne i funkcjonalne dla zadania wraz z częścią graficzną i opisową, iv. dokumentację kosztorysową (wskaźnikową) niezbędną do przygotowania i przeprowadzenia procesu budowy i uruchomienie Centrum w tym: • koszty przygotowania inwestycji • koszty budowy • koszty wyposażenia w podstawowy sprzęt i wyposażenie medyczne (meble, łóżka, krzesła, szafy lekowe itp.) • koszty infrastruktury informatycznej. b) Wniosku do organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000 i gospodarkę wodną w celu uzyskania stosownych deklaracji. c) Wniosku aplikacyjnego i załączników do tych dokumentów dla projektu przewidzianego do realizacji w ramach konkurs dla naboru nr RPZP.09.01.00-IZ.00-32-001/17 wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Osi priorytetowej 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Nazwa projektu Zamawiającego: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie". d) Studium wykonalności wraz z modelem finansowo - ekonomicznym funkcjonowania Centrum Opieki Długoterminowej (Centrum) w okresie referencyjnym zgodnie z wymaganiami konkurs dla naboru nr RPZP.09.01.00-IZ.00-32-001/17 2. Zadanie obejmuje: Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV): Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. Kod CPV 71000000-8; Usługi architektoniczne i podobne. Kod CPV 71200000-0; Doradcze usługi architektoniczne. Kod CPV 71210000-3; Usługi projektowania architektonicznego. Kod CPV 71220000-6; Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych. Kod CPV 71223000-7; Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. Kod CPV 71242000-6; Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje. Kod CPV 71245000-7. Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy Kod CPV 71241000-9 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie a) Dane dotyczące umiejscowienia inwestycji i. Inwestycja dotyczy działki nr 47/5 obręb ewidencyjny 20 ii. Adres : 75-252 Koszalin ul. Niepodległości 44-48. 4. Wymagania medyczne i funkcjonalne a) Obiekt powinien umożliwiać leczenie 80 pacjentów w ramach opieki długoterminowe. b) Obiekt powinien pełnić także funkcje umożliwiające obsługę pacjentów w formule pobytu dziennego w zakresie : i. punktu rejestracji, ii. rehabilitacji i rewalidacji dziennej ( w tym terapii zajęciowej), iii. uspołecznienia, iv. stacjonarnej i całodobowej opieki długoterminowej, v. możliwości prowadzenia funkcji dystrybucji posiłków dla pacjentów jak i osób przebywa-jących w Centrum, vi. możliwości prowadzenia spotkań grupowych w ramach funkcji edukacyjnych pacjentów i opiekunów. 5. W nowym obiekcie powinny znaleźć się pomieszczenia dla personelu ( w tym szatnie, pokoje socjalne, itp.) 6. Wymagania architektoniczno-budowlane a) Obiekt powinien być budynkiem samodzielnym, trwale połączonym z istniejącym budynkiem Szpitala łącznikiem umożliwiającym swobodną komunikację personelu i pacjentów bez konieczności opuszczania budynków kompleksu. Do budynku powinno prowadzić niezależne wejście i podjazd. b) Oczekiwane parametry budynku : i. ilość poziomów – 3 ( bez ewentualnego poziomu technicznego ) ii. oczekiwana powierzchnia zabudowy: ok. 1200 – 1400 m² iii. oczekiwana powierzchnia użytkowa: ok. 3000 – 3500 m² iv. oczekiwana kubatura – ok. 16 000 m ³ 7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 22.12.2017 r. godz. 10:00. Spotkanie rozpocznie się w pok. 18a wejście D przy ul. Niepodległości 44-48 w Koszalinie. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzony protokół, który niezwłocznie zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione oświadczenie z art.25a ust.1 ustawy Pzp – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4 .Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w późniejszym terminie. - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. - w terminie nie krótszym niż 5 dni Zamawiający wezwie Wykonawcę o złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 9.1 SIWZ – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg w Gminie Tuczno - dokumentacja projektowa - II postępowanie
Dodano: 2024-01-19 - Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-12-28 - Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-11-08 - Przebudowa dróg w Gminie Tuczno - dokumentacja projektowa - II postępowanie
Dodano: 2023-09-19 - „Projekt i budowa inwestycji pn. „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Dodano: 2023-08-16 - „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.” (II Postępowanie)
Dodano: 2023-06-06 - „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Dodano: 2023-04-12 - „Sporządzenie Programu Funkcjonalno – Użytkowego wraz ze SWZ dla zamówienia publicznego polegającego na budowie instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Koszalinie ”
Dodano: 2023-04-06 - „Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo”
Dodano: 2023-02-24 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg gminnych w miejscowości Pomiłowo, gm. Sławno
Dodano: 2022-07-19