Przetargi.pl
„Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”

GMINA WOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 512 186 788
  • Data zamieszczenia: 2023-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOLIN
    ul. Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 512 186 788
    REGON: 811685510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z SWZ, PFU oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamówienie obejmuje zadanie inwestycyjne pn. „Zmiana zagospodarowania terenu parku miejskiego wraz z przebudową amfiteatru i budową wieży widokowej przy ul. Parkowej w Wolinie” - w formule zaprojektuj i wybuduj”. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania elementów zagospodarowania terenu i obiektów budowlanych/budowli, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Kontraktu zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i przedłożyć kompletny wniosek w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy – Załącznik nr 8 do SWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wolinie, nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050, z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania _____________________________________ ".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. bez potwierdzenia tych okoliczności,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Wolin , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Dokument wadialny złożony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 148. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp., powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.10. Zaleca się, aby poręczenie i gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej2) zdolności technicznej lub zawodowej:2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4.000.000 zł (cztery miliony złotych).3. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane warunki dotyczące zdolności technicznej i/lub zawodowej dotyczącej Wykonawcy, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji robót podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:1) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu drogi/ścieżki/ciągu/szlaku pieszego lub pieszo - rowerowego o nawierzchni mineralnej na podbudowie ograniczonej obrzeżami betonowymi - o powierzchni min. 1800 m2’2) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu obiektu w konstrukcji stalowej - o wysokości minimum 20 m n.p.t o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto;3) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany w rozumieniu art. 35 ustawy Prawo budowlane, projekt wykonawczy i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w rozumieniu § 4 - § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz PFU, dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu w konstrukcji stalowej o wysokości co najmniej minimum 20 m nad poziomem terenu,4. Niezależnie od postanowień pkt 3 powyżej, zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.: dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (wyznaczonej imiennie do realizacji zamówienia) wyznaczonej do pełnienia następujących funkcji i spełniającą określone niżej wymagania:ZESPÓŁ PROJEKTANTÓW:1) osobą na stanowisko projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej (Projektant Główny):- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 1 SWZ- posiada doświadczenie zawodowe zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 1 SWZ.2) osobą na stanowisko projektanta branży architektonicznej:- posiadającą uprawnienia zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 2 SWZ3) osobą na stanowisko projektanta branży sanitarnej:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 3 SWZ4) osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 4 SWZ5) osobą na stanowisko projektanta branży drogowej:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 5 SWZZESPÓŁ KIEROWNIKÓW6) osobą na stanowisko kierownika budowy:- posiadającą uprawnienia zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 6 SWZ- posiadającą doświadczenie zawodowe zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 6 SWZ.7) osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 7 SWZ8) osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 8 SWZ9) osobą na stanowisko kierownika robót drogowych:- posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z postanowieniami Rozdz. VIII ust. 5 pkt 9 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach