Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usługi opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP v6.10 lub nowsza, zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów). Obecnie Zamawiający dysponuje następującymi modułami: SIMPLE.ERP – FK (Finanse i Księgowość) SIMPLE.ERP – OT (Obrót Towarowy) SIMPLE.ERP – MT (Majątek Trwały) SIMPLE.ERP – PER (Personel) SIMPLE.ERP – HR Umowy o pracę SIMPLE.ERP – INFO (Biblioteka rozszerzeń) SIMPLE.ERP – Budżetowanie SIMPLE.ERP – Zarządzanie projektami SIMPLE.ERP – Jednolity Plik Kontrolny SIMPLE.ERP – BI SIMPLE.ERP – e-PIT Szkolenie z obsługi systemu W okresie trwania umowy może nastąpić rozszerzenie o kolejne funkcjonalności (moduły), które zostaną objęte opieką powdrożeniową. 2. Zakres rzeczowy świadczenia usług W ramach świadczenia opieki powdrożeniowej Wykonawca zapewni: 1) Wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac o charakterze opieki powdrożeniowej dla oprogramowania w wymiarze nieprzekraczającym 1200 godzin, nie dłużej jednak niż w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Rozpoczęcie wykonywania wszelkich prac na zlecenie Zamawiającego wynikających z potrzeb eksploatacyjnych oprogramowania w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania (termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert), ich realizację w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie oraz uzgadnianie ich czasochłonności przed pisemnym zgłoszeniem zapotrzebowania. Zamawiający zgłasza zlecenia przez internetowy system zgłoszeń Wykonawcy, który umożliwia Zamawiającemu wgląd w aktualny stan realizacji zgłoszenia. 3) Rozliczenie wykonanych prac nastąpi po wykonywaniu czynności przez Wykonawcę. 4) Wykonywanie prac związanych z zapewnieniem komunikacji i integracji oprogramowania z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego, w szczególności z systemami wymiany informacji z ZUS, bankami, EOD- DOCUsafe, Systemem Dziekanatowym Bazus, Log system. 5) W ramach opieki powdrożeniowej zostanie udostępniony użytkownikom pakiet szkoleń z obsługi systemu SIMPLE.ERP do wykorzystania na szkolenie Użytkowników systemu w ilości 100 godzin nie wchodzących w zakres 1200 godzin wymienionych w ppkt 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. Godziny szkoleniowe będą udostępniane do wykorzystanie przez Użytkowników przyrostowo, proporcjonalnie do zużycia pakietu Opieki Powdrożeniowej o którym mowa w ppkt 1. 50 godzin od momentu podpisania Umowy do czasu wykorzystania 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1. Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1. Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 600h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 700h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 800h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 900h z pakietu o którym mowa w ppkt 1 6) Konsultacje, szkolenia i pomoc udzielaną w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta Wykonawcy w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów. 7) Konsultacje i pomoc telefoniczną w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, realizowaną poprzez wskazane numery telefoniczne Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 16:00. 8) Konsultacje i szkolenia w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności w kolejnych wersjach oprogramowania. 9) Przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki powdrożeniowej. 3. Szczegółowe procedury współpracy Wykonawcy i Zamawiającego oraz zasady, warunki i sposób świadczenia opieki powdrożeniowej określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia zamówienia w wysokości co najmniej 50% prognozowanej ilości podanej w Formularzu ofertowym. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 7. Informacja o umowie ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Wykaz doświadczenia Konsultantów i Serwisantów w celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie zawodowe Konsultantów i Serwisantów” (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO i dostawa nowych licencji ze wsparciem
Dodano: 2023-10-19 - Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania – w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Dodano: 2022-03-08 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2021-01-28 - Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania – w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Dodano: 2021-01-25 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Dodano: 2020-12-04 - Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-26 - Usługi utrzymania systemu finansowo-księgowego Teta.Edu
Dodano: 2020-09-28 - Usługa opieki serwisowej systemu SIMPLE.BAZUS dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2020-04-30 - Usługa serwisowa polegająca na modernizacji aparatu Magnetom Avanto SN 27776 prod. 2011 do najnowszej wersji oprogramowania VB19B
Dodano: 2020-03-20 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego – Systemu Informatycznego Esculap
Dodano: 2020-03-16