Przetargi.pl
Usługa odbioru, załadunku i wywozu nieczystości komunalnych stałych segregowanych i niesegregowanych z terenu "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Mickiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50, , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    Mickiewicza 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, , fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, załadunku i wywozu nieczystości komunalnych stałych segregowanych i niesegregowanych z terenu "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, załadunku i wywozu nieczystości komunalnych stałych niesegregowanych i segregowanych z terenu „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV: 90.51.10.00-2, 90.52.44.00-0. 3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. 2019 r. poz. 701); - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 10); - Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., 2010 z późn. zm.). 4. Zamawiający wymaga posiadania przez cały okres trwania umowy aktualnego: - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.); dokumentu potwierdzającego pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, unieszkodliwiania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 5. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy pomocy własnego sprzętu i wyposażenia. 6. Wszystkie środki używane do wykonania usługi muszą posiadać niezbędne świadectwa rejestracji i atesty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: - nieodpłatne przekazanie do użytkowania Zamawiającemu, na czas trwania umowy, 2 kontenery, o pojemności minimum 5 m³, dla odpadów komunalnych niesegregowanych (kodzie: 20.03.01) oraz po każdym odbiorze odpadów zostawienia „na wymianę” worków typu BigBag o pojemności 1 m³ dla odpadów segregowanych tj. szkło (kod: 20.01.02), papier i tektura (kod: 20.01.01), opakowania z tworzyw sztucznych (kod: 15.01.02); - ponoszenia kosztów ewentualnych napraw uszkodzeń kontenerów, nie powstałych z winy Zamawiającego; - ponoszenia odpowiedzialności za stan techniczny kontenerów; - w razie konieczności zabrania naprawy kontenerów na odpady zmieszane – do dostarczenia bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępcze kontenery, które czasowo zapewnią spełnienie przedmiotowych przepisów prawa, w ilościach niezbędnych do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów; - utrzymania porządku wokół kontenerów tj. posprzątania rozsypanych śmieci itp.; - nieodpłatnej dezynfekcji kontenerów bezzwłocznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego; - Wykonawca zapewnia samochody do transportu kontenerów oraz worków typu BigBag do selektywnej zbiórki odpadów bez dodatkowych opłat; - odbioru, załadunku i wywozu na własny koszt i odpowiedzialność odpadów komunalnych z terenu „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o. o. w Poddębicach; - pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p. poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług. 8. Zamawiający zobowiązuje się do: - segregowania odpadów, oddzielnie: szkło, papier i tektura, opakowania z tworzyw sztucznych, komunalne zmieszane; - zorganizowania miejsca czasowego składowania odpadów przeznaczonych do odbioru przez Wykonawcę. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z potrzebami Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., na podstawie zleceń składanych za pośrednictwem faxu przez upoważnionego pracownika Działu Technicznego Zamawiającego. 10. Wywóz nieczystości z terenu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach będzie realizowany od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 15:00. 11. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zrealizowania u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Szczegółowy zakres wykonywanych usług zawiera Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku posiadania przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów. Wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia w/w warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 1.1) i 2.1) niniejszej SIWZ 3) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia — jeżeli dotyczy. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach