Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pątnów i Ośrodka Zdrowia w Pątnowie oraz przebudowa dachu budynku Urzędu Gminy w Pątnowie”

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pątnów i Ośrodka Zdrowia w Pątnowie oraz przebudowa dachu budynku Urzędu Gminy w Pątnowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch zadań: Zadanie 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pątnów tj. budynku Urzędu Gminy Pątnów oraz Ośrodka Zdrowia w Pątnowie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. obejmujące następujący zakres: 1) Roboty demontażowe. 2) Roboty tynkarskie – naprawa podłoża. 3) Termomodernizacja ścian styropianem EPS 70-040 FASADA gr. 15 cm. 4) Termomodernizacja cokołu piwnic poniżej poziomu terenu styropianem EPS 70-040 FASADA gr 15 cm. 5) Termomodernizacja cokołu oraz ścian piwnic poniżej poziomu terenu styropianem EPS 100-040 FUNDAMENT gr 15 cm. 6) Roboty zabezpieczające (termomodernizacja ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu styropianem EPS 100-040 FUNDAMENT gr. 15 cm, obróbka cokołu, paraizolacja pod styropapę. 7) Termomodernizacja stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej gr. 29 cm (budynek 2). 8) Termomodernizacja stropodachu nad II i III kondygnacją płytami z wełny mineralnej gr. 22 cm wraz z wymianą pokrycia dachowego) (budynek 1). 9) Termomodernizacja stropodachu nad łącznikiem i salą konferencyjną styropapą EPS100 gr. 22 cm. 10) Montaż zdemontowanych wcześniej elementów. 11) Wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych na doświetlacze solarne ledowe. 12) Remont zadaszenia przy windzie. 13) Wymiana orynnowania wraz z obróbkami okapów. 14) Wymiana drzwi zewnętrznych. 15) Wymiana balustrad przy wejściu głównym do ośrodka zdrowia oraz balkonach. 16) Odnowieni windy, obudowa kranu, wymiana skrzynki elektrycznej. 17) Wymiana luksferów, naprawa tynków. Zadanie 2: Przebudowa dachu budynku Urzędu Gminy w Pątnowie. 1) Wymiana pokrycia dachu wraz z konstrukcją – budynek urzędu gminy - Roboty rozbiórkowe - Remont kominów - Konstrukcja dachów - Pokrycie dachowe 2) Wymiana pokrycia dachu – budynek ośrodka zdrowia - Roboty rozbiórkowe - Remont kominów - Wymiana stolarki okiennej - Pokrycie dachowe - Daszki nad wejściami 3) Wymiana pokrycia dachu - łącznik i sala konferencyjna 4) Remont schodów zewnętrznych 5) Wymiana daszków nad wejściem Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w stanowiącej załącznik do SIWZ dokumentacji w skład której wchodzą: - Projekt budowlany, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Pątnów i Ośrodka Zdrowia w Pątnowie oraz przebudowa dachu budynku Urzędu Gminy w Pątnowie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.) 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.2.1 i 5.2.2 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach