109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8105800 , fax. 91 8105802
- Data zamieszczenia: 2017-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Piotra Skargi 9-11
70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8105800, fax. 91 8105802
REGON: 810200960 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru , transportu oraz utylizacji zakaźnych odpadów medycznych pochodzących z działalności służb medycznych 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów medycznych w celu ich utylizacji pochodzących z działalności służb medycznych w 109 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie o kodach 18 01 01; 18 01 02; 18 01 03; 18 01 04; 18 01 08; 18 01 09 w ilości około 110. 000 kg w ciągu 36 miesięcy, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega, że podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, wobec czego Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp dla niniejszego postępowania, dopuszczając możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości odpadów do odbioru, transportu i utylizacji. Największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji wynosi – 20%. Wykorzystanie prawa opcji będzie zależało od bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot dostawy określono według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Lp. Nazwa artykułu Kod CPV 1. Usługi związane z odpadami 90.50.00.00 - 2 2. Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.40.00 - 6 3. Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.52.42.00 - 8 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji usługi: - przewóz, (kierowca), załadunek i rozładunek odpadów; Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymogu. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przewozu, załadunku i rozładunku odpadów: -oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek gdy wykaże, że posiada decyzję wydaną przez właściwy organ zezwalającą na zbieranie i transport lub utylizację odpadów medycznych o kodach 18 01 01; 18 01 02; 18 01 03; 18 01 04; 18 01 08; 18 01 09, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2016.1987);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2 i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia – załącznik nr 7do SIWZ; 6) dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby do reprezentowania Wykonawcy; 7) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. XIV ppkt. 7-10 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a upzp. 8) w przypadku deklaracji Wykonawcy o zamiarze korzystania z podwykonawstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć decyzję wydaną rzecz podwykonawcy, zawierającą zezwolenie na wykonywanie wskazanych w ofercie czynności objętych podwykonawstwem oraz stosowną umowę zawartą przez Wykonawcę z podwykonawcą na świadczenie usług objętych podwykonawstwem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z obiektów MOSRiR Szczecin w 2024 roku, część 2
Dodano: 2024-07-06 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Dodano: 2024-06-12 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z obiektów MOSRiR Szczecin w 2024 roku, część 2
Dodano: 2024-06-10 - Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
Dodano: 2024-06-10 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Dodano: 2024-05-08 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Borne Sulinowo
Dodano: 2024-04-16 - TP-13/24 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i opakowaniowych
Dodano: 2024-03-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
Dodano: 2024-02-16 - Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez proces przetwarzania i odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 z Instalacji Komunalnej w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2024-02-06 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2024-01-09