Przetargi.pl
Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.

Bio Star Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Bogusława IV, 15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 573-35-36
  • Data zamieszczenia: 2024-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bio Star Sp. z o.o.
    Bogusława IV, 15
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 573-35-36
    REGON: 320737738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biostar.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dalsze zagospodarowanie przez Wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) i odpadów zbieranych selektywnie z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa w dniach od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024 r.Wszystkie odpady pochodzą z terenu gminy, która realizuje sposób ich odbioru przy zachowaniu obowiązku segregacji odpadów przez mieszkańców Miasta Stargard.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę polegającą na zagospodarowaniu poprzez przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości min. 1 000 Mg.b) Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie podmiotu zagospodarowującego odpady poprzez przetwarzanie oraz posiada uprawnienia wymagane do gospodarowania odpadami, o których mowa w art. 41 ustawy o odpadach zgodne ze sposobem zagospodarowania wskazanym w formularzu ofertowym, wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów.2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach