Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy w okresie od. 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.

Gmina Recz ogłasza przetarg

  • Adres: 73210 Recz, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7654461 do 64 , fax. 957 654 461
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Recz
    ul. Ratuszowa 17
    73210 Recz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7654461 do 64, fax. 957 654 461
    REGON: 21096694100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy w okresie od. 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Recz zgodnie z aktualnym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Recz (Uchwała Nr XXXVII/199/17 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 31 października 2017r., Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 5021 z dn. 04.12.2017), zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że: a) posiada aktualnezezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie określonym w Rozdziale XII ust. 2 pkt 1 lit. a) SIWZ b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych z terenu Gminy Recz, o którym mowa w art. 9 c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dotyczący odbioru odpadów określonych w lit. a powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Wykaz instalacji, a w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których będzie przekazywać odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. Uwaga 5: Wykonawca może złożyć wraz z ofertą wszystkie wymagane dokumenty dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków w postępowaniu. Uwaga 6: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji oraz będą zawierać informacje wymagane przez Zamawiającego wskazane w niniejszej SIWZ (załączniki nr 1-9 do SIWZ). Uwaga 7: Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 7 pkt 7 - 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 1 - 2 powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach