Przetargi.pl
Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych w tym selektywnie zebranych wybranych frakcji odpadów - Kochcice

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 934 100 , fax. 323 934 141
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
    ul. Bytomska 62
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 934 100, fax. 323 934 141
    REGON: 86830700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.urazowka.piekary.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych w tym selektywnie zebranych wybranych frakcji odpadów - Kochcice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałych kompleksowych usług odbioru, transportu i zbierania odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów opakowaniowych przez okres 12 miesięcy – wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej w Piekarach Śląskich im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich w Oddziale zamiejscowym z siedzibą w Kochcicach przy ul. Zamkowej 1, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, szczegółowo opisane w Załącznikach nr 4 i 2 do SIWZ. Niesegregowane odpady komunalne(zmieszane) -228,800m³ Odpady wielkogabarytowe - 2 Mg Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - 8 Mg Od Odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - 42m³ Opakowania z papieru i tektury - 1 Mg Opakowania z tworzyw sztucznych - 1 Mg Opakowania ze szkła - 2 Mg 3.2. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a. 3.2.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). 3.2.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace w zakresie zbierania odpadów, 3.2.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn zm. 3.4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 3.5. W przypadku stwierdzenia błędów w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego na piśmie. W przypadku, gdy dostrzeżone błędy mogłyby spowodować zmiany w opracowanej SIWZ, zamawiający może podjąć decyzję o przesunięciu termin składnia ofert. 3.6. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczeń w walucie obcej. 3.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.8. Wszelkie ustalenia dotyczące dat (godzin) stosowane dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym, właściwym dla siedziby zamawiającego. 3.9.W trakcie postępowania oraz realizacji przedmiotu zamówienia strony posługiwać się będą językiem polskim. Ewentualne koszty tłumaczeń każdorazowo ponosi wykonawca. 3.10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 5% wartości zamówienia podstawowego. 3.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualne: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wpis do BDO) zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2019r., poz. 2010), (forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy), 2) zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu (wpis do BDO) zgodnie z Ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz.U. 2019r., poz. 701 ze zmianami), (forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy), 3) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego (BDO) przez Marszałka województwa, (forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach