Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń parteru budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1 wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na cele biurowe, techniczne, komunikacyjne i sanitarne

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń parteru budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1 wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na cele biurowe, techniczne, komunikacyjne i sanitarne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROBOTY BUDOWLANE 1. roboty rozbiórkowe, 2. murowanie ścian oraz wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych zgodnie z dokumentacją projektową – rys. nr 6, 3. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z dokumentacją projektową, 4. wykonanie systemowych sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach, 5. roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, 6. okładziny ścienne z płytek w pomieszczeniach higieniczno – sanitarnych oraz w pomieszczeniu socjalnym, 7. malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz malowanie ścian pomieszczeń komunikacyjnych farbą lateksową, 8. przygotowanie podłoża i ułożenie posadzek wszystkich pomieszczeń z płytek ceramicznych (płytki podłogowe gr. 8mm koloru jasnobrązowe), 9. dostawa i montaż wyposażenia niezbędnego do zgłoszenia i odbioru wykonanych robót przez SANEPID tj. zlew z wyciąganą wylewką w pomieszczeniu składu porządkowego, szafka pod zlewozmywak oraz blat roboczy w pomieszczeniu (pokoju) socjalnym, uchwyty w pomieszczeniu wc dla osób niepełnosprawnych, 10. dostawa i montaż na ścianach elementów wyposażenia łazienek np. suszarki do rąk, pojemniki na mydło, uchwyty na papier toaletowy. ROBOTY SANITARNE 1. instalacja centralnego ogrzewania, 2. instalacja zimnej i ciepłej wody, 3. instalacja wentylacji mechanicznej, 4. instalacja kanalizacji snaitarnej. ROBOTY ELEKTRYCZNE 1. wyłącznik pożarowy prądu, 2. budowa zasilania pomieszczeń MOPS linią kablową ziemną YKY 5x25mm2, 3. oświetlenie podstawowe, 4. awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, 5. instalacja gniazd wtyczkowych, zasilania komputerów i 1-fazowych urządzeń, 6. instalacja zasilania 3 fazowego, 7. instalacja zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji, 8. instalacja przeciwprzepięciowa, 9. instalacja przeciwporażeniowa, 10. instalacja odgromowa, 11. instalacja telewizji dozorowej, 12. instalacja teleinformatyczna, 13. roboty przygotowawcze i pomiary ochronne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/00)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - uproszczone kosztorysy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach