Przetargi.pl
Termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 13,13a w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem podwórza

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 13,13a w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem podwórza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gliwickiej 13,13a w Katowicach wraz z robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem podwórza. Roboty obejmują w szczególności: 1) ocieplenie budynku – klatka 13a - (ścian piwnic, części ścian nadziemia, części stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkań, ocieplenie części dachu, ocieplenie części ścian od strony wewnętrznej), 2) remont elewacji – klatka 13- (odtworzenie tynków na gzymsach, wykuszu, odtworzenie detali architektonicznych, czyszczenie i konserwacja powierzchni ceglanej, odtworzenie boniowania na elewacjach), 3) remont balkonów, loggii, 4) montaż zadaszenia nad balkonem, 5) remont przejazdu, 6) wymiana drzwi zewnętrznych od ulicy (klatka 13), renowacja drzwi zewnętrznych od strony podwórza (klatka 13), renowacja drzwi zewnętrznych (klatka 13a), 7) demontaż elementów związanych z remontem elewacji, 8) montaż parapetów i obróbek blacharskich ścian zewnętrznych, 9) likwidacja pieców węglowych, kotłów węglowych, 10) wymiana okien (okna piwnic, część okien w mieszkaniach, okna strychowe, okno połaciowe, okna na klatkach schodowych) 11) roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i podłogowe po wymianie stolarki otworowej (ościeża, sufity, ściany) po demontażu pieców węglowych, kotłów węglowych, po pracach instalacyjnych, po dobudowie przewodów kominowych, 12) remont pomieszczenia przeznaczonego na węzeł cieplny, 13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, 14) remont dachu z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, 15) remont klatek schodowych, 16) renowacja drzwi wahadłowych, renowacja drzwi zabytkowych z naświetlem do mieszkań w klatce nr 13, wymiana drzwi do mieszkań w klatce nr 13a, 17) remont strychów, 18) remont ganków piwnicznych, 19) uporządkowanie przewodów kominowych wraz z dobudową, 20) budowę instalacji centralnego ogrzewania, 21) wymianę instalacji zimnej i ciepłej wody, 22) wymianę z rozbudową instalacji kanalizacji sanitarnej 23) rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 24) wymianę wewnętrznych linii zasilających instalacji elektrycznych administracyjnych i instalacji elektrycznych mieszkaniowych, 25) wymianę szafek licznikowych instalacji elektrycznych administracyjnych i mieszkaniowych w klatkach schodowych, 26) instalacje elektryczne mieszkaniowe – wymiana rozdzielnic, budowa obwód zasilania projektowanego pojemnościowego podgrzewacza wody oraz obwodu zasilania kuchni elektrycznej, 27) wymianę instalacji elektrycznej administracyjnej w klatkach schodowych, na strychach i w piwnicach, 28) wymianę instalacji domofonowej analogowej na cyfrową, 29) wykonanie instalacji antenowej telewizji naziemnej i satelitarnej do mieszkań, 30) rozbudowę instalacji teletechnicznej administracyjnej, 31) przełożenie istniejących instalacji teletechnicznych z dachu i elewacji budynku do szachtów w klatkach schodowych, 32) wykonanie instalacji uziemiającej, wyrównawczej i odgromowej, 33) poprawę skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, poprzez zastosowanie szaf rozdzielczych wykonanych w II klasie ochronności, 34) wykonanie strefowej ochrony przeciwprzepięciowej, 35) wykonanie układ głównego wyłącznika (wył. p. poż.) instalacji elektrycznej, 36) wykonanie zagospodarowania podwórza (dz. nr 26/1), 37) audyt energetyczny powykonawczy, badania termowizyjne i szczelności budynku, 38) promocja projektu. Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na postawie decyzji (pozwolenia) RBDEC – 1664/2019 co szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Budynek jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków nr ewid. 307. UWAGA: Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zainstalowane urządzenia na okres 60 miesięcy. 2. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu pn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Gliwickiej 13, 13A, ul. J. Zarębskiego 5A, 7A i ul. Ks. bpa H. Bednorza 14 w Katowicach.” Zadania w ramach w/w projektu będą objęte dofinansowaniem w ramach POIiŚ: POIS.01.07.01-00-0048/19, zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie nr 42/2020 z dnia 23.04.2020 r. 4. Uwaga: Prace będą prowadzone w zamieszkanych budynkach. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości dróg komunikacyjnych, podwórka oraz innych pomieszczeń objętych robotami. 5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w dokumentacji (projekt budowlany wraz z rysunkami wykonawczymi oraz STWiORB) oraz przedmiarach robót bezpośrednio związane z wykonywaniem w szczególności następujących czynności: wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów, izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych, wymiana stolarki otworowej, wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej, wykonanie robót wykończeniowych (prace glazurnicze, malarskie, tynkarskie, montażowe itd.), zagospodarowanie podwórza, remontem dachu wraz z pracami towarzyszącymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób kontroli oraz sankcje zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Parametry równoważności 1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiar/y robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 7. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 i 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 2. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne: 1) potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, 2) potwierdzenie, że podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym na jego zasoby powołuje się Wykonawca. 3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach