Przetargi.pl
usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Sulęcinie

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7555033 , fax. 095 7555033
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Kościuszki 30 30
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7555033, fax. 095 7555033
    REGON: 21043626100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sulecin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Sulęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) stała, całodobowa (7 dni w tygodniu) bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia, realizowana przez jednego pracownika zna zmianie, poprzez prowadzenie obserwacji, za pośrednictwem monitorów, obrazów z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu, monitorowanie sygnałów alarmowych włamania, napadu i pożarowych, reagowanie na zaistniałe zdarzenia i sygnały alarmowe, bezzwłoczne powiadamianie właściwych służb oraz grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia okoliczności zagrożenia bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie, b) monitorowanie sygnałów alarmowych z pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Sulęcinie przy ulicy Kościuszki 30 oraz z pomieszczeń użytkowanych przez Zamawiającego w budynku Prokuratury Rejonowej w Sulęcinie przy ulicy Plac Kościelny 1, oddalonego o ok. 25 m od budynku Sądu, z interwencją grupy, c) konwojowanie wartości pieniężnych wraz z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Sulęcina w razie potrzeby (do 4 razy w okresie obowiązywania umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł , słownie: dwa tysiące złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Oddział w Sulęcinie, nr rachunku.: 29124036241111000030635812 z adnotacją wadium na przetarg nieograniczony dot. usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Sulęcinie, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie: przed upływem terminu składania ofert , sposób przekazania: wadium wnoszone w innej formie niż forma pieniężna może być wniesione poprzez zdeponowanie w kasie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub poprzez załączenie do oferty i złożenie w jednej kopercie z ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania PZP zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej SIWZ form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP, w tym: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1) posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr145, poz. 1221 z późn. zm.), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia na usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; poprzez określenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: prace polegające na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, świadczone w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku; określenie budynki użyteczności publicznej oznacza obiekty wg definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. Nr 75, poz.690 z późn. zm. 2) dysponują lub będą dysponować samochodową grupą interwencyjną, 3) dysponują lub będą dysponować stacją monitorowania, 4) dysponują lub będą dysponować pojazdem do konwojowania wartości pieniężnych wraz z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, 5) dysponują lub będą dysponować osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencje I stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone; 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80.000 PLN, 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w rozdziale V pkt 1 ppkt. 1.1 do 1.3. niniejszej SIWZ, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą PZP, 3.2 jej treść nie odpowiada treści niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą - spełnia-niespełna w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wyszczególnione z rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP składa następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 PZP (wzór w załączniku nr 4 do SIWZ); 1.7 aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dwóch usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie (wzór zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ); poprzez określenie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: prace polegające na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, świadczone w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku; określenie budynki użyteczności publicznej oznacza obiekty wg definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. Nr 75, poz.690 z późn. zm. 2.2 oświadczenie (na druku ofertowym - wzór w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ) o tym, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: samochodową grupą interwencyjną, stacją monitorowania i pojazdem do konwojowania wartości pieniężnych wraz z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego; 2.3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, o którym mowa w pkt 2.2 jeżeli wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował. 2.4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje oraz poświadczenia bezpieczeństwa (wg wzoru w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ); 2.5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80.000 PLN (w przypadku oferty wspólnej dokument dostarcza każdy z Wykonawców). 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.1, 1.3, 1.5 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1.4 niniejszego rozdziału składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.2 Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, a nie pełnomocnika. 5.3 W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymieniowe w rozdz. VI SIWZ pkt 1 i 3, odnośnie ppkt 1.6 - oddzielne oświadczenia z art. 22 wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. W odniesieniu do pozostałych dokumentów (rozdz. VI SIWZ pkt 2) - wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sulecin.sr.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach