Jednostka Wojskowa 1933 ogłasza przetarg
- Adres: 91-735 Łódź, ul. Źródłowa 52
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6394760 , fax. 042 6348985
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1933
ul. Źródłowa 52 52
91-735 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6394760, fax. 042 6348985 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl www.3rbm.sow.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony osób i mienia realizowana w kompleksie wojskowym nr 2466 przy ul. Legionów 83 w Łodzi (sygn. post. PN 11/LOG/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa ochrony osób i mienia realizowana w kompleksie wojskowym nr 2466 przy ul. Legionów 83 w Łodzi (sygn. post. PN 11/LOG/2009) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) - ważną co najmniej do 31.12.2010r. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a)wykonali lub wykonują należycie (nie krócej niż od 3 miesięcy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto, usługi na którą składana jest oferta, b)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma pracownikami z licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, których będzie mógł oddelegować do wykonania patrolu interwencyjnego oraz co najmniej dwóch pracowników do realizacji przedmiotowego zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a)są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę 100.000,00 zł ; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp , Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy (pkt 1-4), na podstawie oświadczeń i dokumentów,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą :1.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2.aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia - ważną co najmniej do 31.12.2010 r.; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8.wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie - dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej jednej usługi z wykazu ; 9.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i/lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ; 10.licencje pracownika ochrony fizycznej dla pracowników ujętych w wykazie (grupa interwencyjna). 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument/dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument/dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument/dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamiast dokumentu określonego w pkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp (dokument/dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rbm.sow.mil.pl , www.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów, szlabanów oraz mycia nawierzchni drogi startowej , naprawa uszkodzeń sztucznych nawierzchni samolotowych
Dodano: 2016-06-07 - Przegląd oraz konserwacja bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów
Dodano: 2016-05-12 - Obsługa techniczna obiektu szpitalnego mieszczącego się w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
Dodano: 2016-04-11 - Badania dozorowe składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-03-07 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych.
Dodano: 2016-01-15 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Usługa: badania dozorowe sprzętu transportowo - dystrybucyjnego, składów i stacji paliw, roczny przegląd i konserwacja składów i stacji paliw wraz z naprawami
Dodano: 2016-01-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-29 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługi konserwacyjno-naprawcze, niezbędne do utrzymania sortowni odpadów w gotowości
Dodano: 2015-12-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi konserwacji, napraw oraz transmisji sygnałów alarmowych i uszkodzeniowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz usługi konserwacji i napraw systemów sieci niskoprądowych
Dodano: 2015-12-15