Przetargi.pl
Usługa ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego i Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci w Bydgoszczy

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44 44
    85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
    REGON: 00089894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego i Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. całodobowa ochrona obiektów Szpitala - jeden posterunek osobowy przy bramie wjazdowej do Szpitala - portiernia. 2. dzienna ochrona - jeden posterunek osobowy w nowym budynku: - od dnia 01.02.2013 r. do dnia 30.04.2013 r. - w wymiarze 6 godzin dziennie - od dnia 01.05.2013 r. do dnia 01.02.2014 r. - całodobowo. 3. monitoring elektroniczny obiektu przy ul. Gajowej 24a ( od 2100 do 600). 4. całodobowa obsługa centralek sygnalizacji pożarowej i oddymiającej oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w nowym obiekcie szpitalnym. Zakres obowiązków pracownika skierowanego do pracy w tej lokalizacji winien zawierać szczegółowy zakres czynności związanych z obsługą centralek, uzgodniony z Zamawiającym. Wszyscy pracownicy wytypowani przez Wykonawcę do pracy w nowym obiekcie muszą zostać wstępnie przeszkoleni przez konserwatorów w/w systemów oraz specjalistę ds. ochrony przeciwpożarowej Szpitala; szkolenie powyższe organizuje Zamawiający, 5.nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem obiektu, kontrola terenu, sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń magazynowych, okien i drzwi wejściowych do budynków, 6.obsługa lokalnych systemów alarmowych, 7.czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem jednostki pod względem antywłamaniowym (kontrola systemu uzbrajania pomieszczeń), prowadzenie rejestru systemu uzbrajania, 8.obsługa bramy wjazdowej - kontrola pojazdów, udostępnianie wjazdu i wyjazdu (karetek pogotowia, policji, patrolu interwencyjnego, pojazdów dostawczych, pojazdów pracowników Szpitala posiadających przepustki wjazdowe), 9.obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala w godzinach urzędowania administracji Szpitala, 10.kierowanie osób odwiedzających chorych na poszczególne oddziały, 11.prowadzenie raportu dobowego z dokładnym opisem zaistniałych sytuacji, 12.przyjęcie i wydawanie kompletów kluczy od wszystkich pomieszczeń, prowadzenie ewidencji wydanych i przyjmowanych kpl. Kluczy, 13.przekazywanie kopii miesięcznych grafików dyżurów kierownikowi administracyjnemu Zamawiającego, 14.zainstalowanie 1 rogatki wjazdowej na terenie szpitala, przy portierni obsługiwanej przez portiera, 15.zainstalowanie elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony (elektroniczny czytnik obchodów - min. 4 szt. na terenie Szpitala i min 1 szt. w obiekcie przy ul: Gajowej 24a w ciągu 7 dni licząc od dnia obowiązywania umowy, 16.zainstalowanie 6 szt. kamer telewizji przemysłowej na terenie obiektu Szpitala w ciągu 7 dni licząc od dnia obowiązywania umowy, z których obraz będzie przekazywany i rejestrowany w sposób ciągły cyfrowo do pomieszczenia portierni oraz dodatkowego pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Zapis należy przechowywać przez okres 1 miesiąca. Kamery połączone są z centrum monitorowania (portiernia) za pomocą kabla, 17.zainstalowanie 12 kamer na oddziałach Szpitalnych, których obraz będzie przekazywany i rejestrowany w sposób ciągły cyfrowo do pomieszczenia dyżurnej pielęgniarki każdego z oddziałów. Zapis należy przechowywać przez okres 1 miesiąca, 18.zainstalowanie 2 kamer na zewnątrz i 3 wewnątrz budynku Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci przy ul. Gajowej 24a w Bydgoszczy. Zapis należy przechowywać przez okres 1 miesiąca, 19.Łączenie rozmów telefonicznych w godz. 14.00 - 7.00, 20.obiekty Szpitala powinny być oznaczone w sposób stały ( naklejki samo przylepne ) informujące o monitoringu, 21.Wymagane jest posiadanie przez pracownika zatrudnionego na strzeżonym obiekcie, jednakowego umundurowania z logo firmy świadczącej usługi ochrony oraz pilota antynapadowego. 22.konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej przed zainstalowaniem kamer, czytników obchodów itp. /konsultacja z wyznaczonym pracownikiem Szpitala, 23.podłączenie istniejących instalacji alarmowych (na terenie Szpitala i w obiekcie przy ul. Gajowej 24a) do zintegrowanego systemu powiadamiania radiowego wykonawcy usługi, 24.do zadań grupy interwencyjnej należeć będzie oprócz każdorazowego stawienia się na wezwanie w ciągu max. 10 min. licząc od chwili zgłoszenia, również prowadzenie patroli prewencyjnych na terenie siedziby Zamawiającego (tereny zewnętrzne i w obiektach) i obiektu przy ul. Gajowej 24a min. 3 (trzy) razy w dni robocze w godzinach między 21:00 - 6:00 i 6 (sześć) razy na dobę w czasie świąt i weekendów, proporcjonalnie w dzień i w nocy, 25.po zakończeniu czasu trwania umowy wykonawca może zdemontować zainstalowane urządzenia i zabrać (kamery, monitory, systemy do nagrywania, elektroniczne czytniki, zaporę wjazdową), gdyż nie są one własnością Zamawiającego, System antywłamaniowy i jego konserwacja: a) Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja systemu antywłamaniowego. b)System antywłamaniowy winien być monitorowany drogą radiową . c)Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja antywłamaniowa znajdująca się w budynkach: -w budynku D - 2 systemy -w budynku przy ul. Gajowej 24a - 1 system d) Konserwacji podlegają urządzenia pod kątem: e) utrzymania stałej gotowości systemu antywłamaniowego f) prawidłowego funkcjonowania systemu antywłamaniowego g) regulacja czujek, sygnalizatorów h) prawidłowego funkcjonowania zasilania awaryjnego i) sprawdzanie okablowania k) sprawdzenie ,regulacja urządzeń do transmisji radiowej l) usuwanie usterek bez kosztów urządzeń podlegających wymianie ( np. czujki ) ł) w kosztach konserwacji należy uwzględnić koszty dojazdu. Monitoring urządzeń i instalacji antywłamaniowej poprzez transmisję drogą radiową -utrzymanie w stałej gotowości urządzenia do transmisji zagrożeń drogą radiową -sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania zasilania awaryjnego (akumulatorów) -sprawdzenie całości okablowania -prawidłowości działania urządzenia do transmisji radiowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach