Przetargi.pl
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105.

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa ochrony obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105. 2. Nieruchomość przy ul. Grabiszyńskiej 105 stanowi ogrodzony zamknięty teren o powierzchni 44265 m2, na którym zlokalizowane są następujące obiekty: a) budynek szpitalny o pow. 17568,2 m2 - 5 -kondygnacyjny b) budynek histopatologiczny i anatomii patologicznej wraz z magazynem technicznym o łącznej pow. 522,5 m2 2 - kondygnacyjny c) budynek pralni i kotłowni o pow. 1132,5 m2 2-kondygnacyjny d) budynek (starej) kotłowni o pow. 607 m2 3-kondygnacyjny e) pozostałe obiekty (10) 1-kondygnacyjne częściowo podpiwniczone wiaty, magazyny, budynki gospodarcze, techniczne, garaże, itp. Nieruchomość posiada jedną bramę wejściowo - wjazdową od ul. Grabiszyńskiej oraz dwie zamknięte. bramy używane tylko w sytuacjach awaryjnych, od ul. Manganowej. 3. Zakres usługi świadczonej przez Wykonawcę obejmuje: a) ochronę mienia DCCHP przed kradzieżami, włamaniami, zniszczeniami mienia, ogniem,zalaniem, b) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i pacjentom Centrum, c) zapewnienie spokoju i porządku na terenie obiektów oraz zabezpieczenie obiektów przed działaniem na jego terenie i w ich otoczeniu osób niepowołanych, poprzez podejmowanie działań: - nadzorujących i prewencyjnych, - kontrolę ruchu osobowego i kołowego, - interwencyjnych polegających na: - usuwaniu w sposób dyskretny, ale zdecydowany osób niepożądanych, - czynnych interwencjach w przypadku zaistnienia naruszenia prawa i porządku, - kontrolnych i nadzorujących obiekt wraz z terenami przyległymi pod względem występowania zagrożenia naruszeń porządku publicznego oraz powstania szkód uszkodzenia mienia obiektu, - w przypadku pożaru, kradzieży, wandalizmu, awarii technicznych i szkód, - udzielania pierwszej pomocy, inicjowanie dalszych działań w sytuacji zagrożenia, - podejmowanie wszelkich działań służących ograniczeniu szkód lub zapobieganiu ich wystąpienia, - informowanie Zamawiającego o zaistniałym zagrożeniu bezpieczeństwa osób, mienia i obiektów. 4. Ochrona obiektów będzie wykonywana na trzech posterunkach: a) - przy Bramie Wjazdowej do Centrum (całodobowy) - 730 godzin/miesiąc, 1 pracownik Wykonawcy, b) - przy Parkingu Wewnętrznym (godz. 7.00. do 15.00 w dni robocze) - 176 godzin/miesiąc 1 pracownik Wykonawcy, c) na Portierni (Wejście Główne) (godz. 19.00 do 7.00 codziennie) - 360 godzin/miesiąc 1 pracownik Wykonawcy. Powyższe ilości godzin są średnimi miesięcznymi, które Wykonawca uwzględni przy ustaleniu miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego w swojej ofercie. 5. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a) patrolowania terenu z częstotliwością wynikającą z zakresu funkcjonowania posterunków. b) podejmowania wszelkich możliwych działań zmierzających do udaremnienia popełnieniu przestępstw i wykroczeń na terenie objętym ochroną i należytego współdziałania z organami ścigania i Zamawiającym, c) kontrolowanie uprawnień do wstępu na teren strzeżony, d) wykonywania usługi przez pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, e) wyposażenia pracowników ochrony w środki łączności bezprzewodowej, f) prowadzenie ksiązki raportów z przebiegu dyżurów, opisujących wszystkie wydarzenia w ciągu zmiany (ew. zajścia i interwencje - do wglądu przez Zamawiającego). g) zachowywania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, w szczególności informacji związanych z podejmowanymi interwencjami, h) udzielania Zamawiającemu pełnych informacji dotyczących podejmowanych działań, a na jego wniosek do złożenia pisemnego raportu z wykonywanych czynności interwencyjnych. i) dysponowania zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego grupą interwencyjną, gotową do przybycia na miejsce zdarzenia w maksymalnym czasie 30 minut od chwili otrzymania wezwania od pracownika ochrony, j) sprawowania nadzoru nad pracownikami ochrony. 6. Dziewięciu pracowników Zamawiającego otrzymało wypowiedzenia - Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia ich na okres min. 1 roku, na swoich warunkach, niekoniecznie na obiekcie Zamawiającego. Pracownicy, o których mowa, posiadają doświadczenie zawodowe - 3 pracowników z 20-letnim stażem pracy, pozostali posiadają około 4 letni staż. Informacyjnie Zamawiający udostępni szczegółową listę pracowników, z wyszczególnieniem: stanowiska, kategorii zaszeregowania, dotychczasowego wymiaru czasu pracy, wraz z wynagrodzeniem będzie dostępna w siedzibie Zamawiającego w godz. 9:00 do 14:00 od dnia 3.11.2009 r. do dnia 10.11.2009 r. Zamawiający udostępni Wykonawcy powyższą informację po podpisaniu przez Wykonawcę oświadczenia o zachowaniu tajemnicy handlowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. 8. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej nieruchomości Zamawiającego przy ul. Grabiszyńskiej 105, będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Zgodnie z art. 22 ust. 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienie; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 pkt 1 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w atr. 22 ust. 1 pkt. 1-3; Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. Z zastrzeżeniem art.26 ust.3. - posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 2007 r. o ochronie osób i mienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonali należycie Spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 (zał. nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 6 SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Oświadczenie Wykonawcy 1 - wg wzoru załącznika nr 5. 4. Oświadczenie Wykonawcy 2 - wg wzoru załącznika nr 6. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (minimum 2) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonali należycie -wg wzoru załącznika nr 3. 8. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia (na każdym posterunku), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - wg wzoru załącznika nr 4. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 2007 r. o ochronie osób i mienia 11. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy -wg wzoru załącznika nr 2. 12. Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach