Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. Pawłowicka 87/89, 101 we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.60.2014

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. Pawłowicka 87/89, 101 we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.60.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług ochrony osób i ochrony mienia m.in. przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów ul. pawłowicka 87-89, 101 we Wrocławiu 2. Zakres przedmiotu umowy: świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego na terenie obiektu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Pawłowickiej 87-89,101, na który składają się: a. budynki i jego pomieszczenia o pow. 9 265,08 m? oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach należących do Zamawiającego lub osób trzecich, b. teren wraz z budynkami o pow. ok. 10,5 ha w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usług monitoringu z wykorzystaniem zainstalowanych na terenie Zamawiającego urządzeń alarmowych i przeciwpożarowych. Mapa terenu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Ilość posterunków oraz osób do realizacji usługi: a. 1 osoba z licencja I stopnia we wszystkie dni miesiąca przez 24 godziny, tj. 26304 roboczogodzin w ciągu roku obsługa monitoringu, b. dwuosobowy patrol interwencyjny w tym jedna osoba z licencją I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. - objazd terenu dwa razy w ciągu doby, tj. 2190 dojazdów, c. dwuosobowy patrol interwencyjny w tym jedna osoba z licencja I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. - na wezwanie pracownika ochrony lub administratora obiektu. 4. Zakres zadań pracownika dozorującego: a. zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, b. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c. niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, d. ochrona parkingu monitoring, e. prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go, f. ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, g. kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu, h. wzywanie grupy interwencyjnej, i. możliwość stałego kontaktu między pracownikami ochrony, j. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, k. pracownicy ochrony winni być niekarani, l. pracownicy ochrony powinni być przeszkoleni w zakresie kultury osobistej, higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy, m. obsługa szatni w czasie konferencji. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia: 5.1. Wykonawca zapewni stałą możliwość kontaktu pomiędzy pracownikami ochrony. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, wskazane w rozdz. II pkt. 3 SIWZ. 5.3. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi nie figurują w kartotece Krajowego Rejestru Karnego. 5.4. Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy. 5.5. Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie usług ochrony określającą zakres i formy prowadzenia tych usług w rozumieniu przepisów Ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami. 5.6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Każdorazowa zmiana z przyczyn losowych wymaga pisemnego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie z podaniem imienia i nazwiska osoby zastępującej. Wykonawca musi zastąpić je innymi osobami o kwalifikacjach potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w rozdz. II pkt. 3 SIWZ i przedstawić Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających te kwalifikacje. 5.7. Wykonawca przed zawarciem umowy winien złożyć kopie licencji osób wyznaczonych do wykonywania usługi. 5.8. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania w sprawności istniejących systemów alarmowych i monitorujących, jeśli są one lub ich elementy własnością Zamawiającego. 5.9. Zamawiający przyjmie do wiadomości pisemne wnioski Wykonawcy dotyczące właściwego zabezpieczenia mienia i podejmie stosowne czynności, które uzna za niezbędne. 5.10. Zamawiający i Wykonawca dokonają wspólnego oglądu i protokolarnego przekazania obiektów z chwilą rozpoczęcia zleconych czynności ochrony w tych obiektach. 5.11. Wykonawca zobowiązany jest do nie ujawniania osobom prawnym i fizycznym żadnych informacji dotyczących formy i stanu zabezpieczeń ochranianych obiektów. 5.12. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony na czas pełnienia służby: - w jednolite ubrania służbowe - umundurowanie z widocznym logo Wykonawcy oraz identyfikatory ze zdjęciem, nazwiskiem i funkcją, - podczas specjalnych uroczystości wskazanych przez Zamawiającego pracownicy ochrony służby dziennej będą ubrani w ubiory wyjściowe - marynarka, koszula, krawat. 5.15. W terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, oznakuje obiekt informacją o wykonywanej przez siebie usłudze. Ochrony. 5.16. Wykonawca dokona, na każde żądanie Zamawiającego, zmian w obsadzie personalnej pracowników ochrony, jeśli sposób pełnienia służby przez wskazanego pracownika ochrony nie będzie spełniał oczekiwań Zamawiającego lub będzie naruszał instrukcję służby. 5.17. W celu potwierdzenie dokonywania przez Patrol Interwencyjny objazdów terenu chronionego, Wykonawca zamontuje na własny koszt we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, urządzenie elektronicznej kontroli obchodów. 5.18. Wykonawca zobowiązany będzie co miesiąc dostarczać wraz z fakturą wydruk z systemu elektronicznej kontroli obchodów. I. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach