Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
REGON: 93195038200047 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium w zależności od części zamówienia: Część 1: 1200,00 PLN Część 2: 400,00 PLN Część 3: 500,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, których listę zawiera rozdział IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ i oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp- Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy umowa pomiędzy Wykonawcami określa zasady reprezentowania, Wykonawca zamiast pełnomocnictwa może dołączyć tę umowę. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17