Przetargi.pl
Usługa ochrony obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 31 grudnia 2009 r. od godz. 12:00 do dnia 31 grudnia 2011 r. do godz. 12:00.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Hallera 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4626990 , fax. 056 4628690
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Hallera 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4626990, fax. 056 4628690
    REGON: 00574243300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 31 grudnia 2009 r. od godz. 12:00 do dnia 31 grudnia 2011 r. do godz. 12:00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - całodobowa ochrona obiektu i mienia MOPR w Grudziądzu przy ul. Hallera 1 - ochrona obiektu i mienia MOPR przy ul. Piłsudskiego 51 w godzinach 06:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku w dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, które będą podlegały ocenie spełnia / nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i o nie występowaniu przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na ochronie osób i mienia zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie o gotowości odnowienia polisy ubezpieczeniowej OC jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia 6) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli umocowanie nie wynika z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmopr.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach