Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40172 Katowice, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 782 49 25 , fax. 0 32 258 6045
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego
    ul. Grabowa
    40172 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 782 49 25, fax. 0 32 258 6045
    REGON: 24030518500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich zadań (części): Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, nielegalnym zasiedleniem, podłożeniem ognia itp., tj. ochrona fizyczna posesji wraz z budynkami oraz mienia znajdującego się na chronionym terenie i w budynku. Ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżurów przez uprawnionych i przeszkolonych pracowników ochrony, zatrudnionych przez Wykonawcę, na terenie chronionej posesji i budynku oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych na terenie nieruchomości. W przypadku pracowników ochrony pełniących służby bezpośrednio na obiekcie wystarczy, aby byli oni przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony, natomiast osoby nadzorujące i załogi grup interwencyjnych zobowiązane są posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca zagwarantuje łączność radiową lub telefoniczną z pracownikami ochrony wykonującymi usługę oraz wsparcie "grupy interwencyjnej", tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji, na wezwanie pracownika ochrony wykonującego usługę na posesji lub w chronionym obiekcie, mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, zatrzymanie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, jednakże zawsze będzie to nie mniej niż dwie osoby. Utrzymanie w gotowości grupy interwencyjnej - maksymalny czas dojazdu, liczony do czasu podjęcia działania, na miejsce gdzie zostanie wezwana to 8 minut, dla wszystkich zadań. Wykonawca będzie prowadził także działania prewencyjne poprzez zorganizowanie patroli prewencyjnych pieszych i zmotoryzowanych. Wykonawca będzie prowadził dziennik służby, w którym będzie odnotowywał m.in. dane osób wykonujących usługę wraz z czasem jej wykonywania łącznie z czasem wyjścia i powrotu patrolu kontrolno-prewencyjnego, zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo ochranianego mienia, bądź powodujące powstanie szkody, wezwania i interwencje grupy interwencyjnej, wraz z dokładnym czasem wezwania i przyjazdu grupy, wezwania i interwencje służb publicznych: pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej wraz z dokładnym czasem wezwania i dojazdu, sposób, nazwisko i dokładny czas powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniach mogących poczynić szkodę w chronionym mieniu, wejścia osób trzecich na chroniony teren, czy do obiektu, uwagi zgłaszane przez Zamawiającego i inne osoby, inne informacje do odnotowywania do których Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, informacje o ewentualnych kontrolach realizacji usługi prowadzonych przez odpowiednie służby Wykonawcy i przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni dziennik służby Zamawiającemu na każde jego żądanie. Wykonawca będzie przechowywał dziennik służby, przez co najmniej pięć lat. W obowiązku Wykonawcy będzie umieszczenie w widocznym miejscu dyżurki – portierni tablicy z alarmowymi numerami telefonów oraz telefonów Zamawiającego. Wykonawca, odpowiednio do danej sytuacji wezwie niezwłocznie służby publiczne, w szczególności: pogotowie ratunkowe, policję, straż pożarną oraz niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku o którym nowa powyżej. W każdej z lokalizacji będącej przedmiotem zamówienia, Zamawiający zapewnia pomieszczenie socjalne z dostępem do toalety, wody pitnej i energii elektrycznej. Pomieszczenia są podstawowo umeblowane (krzesło, stół, szafka, itp.). W razie niedostatecznego zabezpieczenia sanitarnego, przeciwpożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników ochrony w udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeniach, za zapewnienie wystarczającego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wyposażenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. Pracownicy ochrony będą jednolicie umundurowani, w sposób przyjęty u Wykonawcy, jednakże strój ten musi ich jednoznacznie identyfikować jako służbę ochrony. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o zmianach personalnych, w stosunku do informacji załączonej do oferty, przekazując każdorazowo aktualną listę pracowników w celu uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przejmie odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w całym chronionym obiekcie jego wyposażeniu i innych rzeczach ruchomych w nim pozostawionych. Na tych samych zasadach odpowiadać będzie za mienie ruchome znajdujące na się na chronionej posesji. Patrole obiektów dla poszczególnych zadań powinny być przeprowadzane: Dla zadań nr 1 i 3 - cztery razy wokół budynku (patrole zewnętrzne) oraz cztery razy wewnątrz budynku (patrole wewnętrzne) – w ciągu doby, patrole będą ustalane z administracją budynku. Dla zadania nr 2 - co najmniej trzy razy wokół budynku (patrole zewnętrzne) oraz co najmniej trzy razy wewnątrz budynku (patrole wewnętrzne) – każdego dnia w ciągu pełnienia służby oraz w dni ochrony całodobowej, o zmieniających się porach. Patrol powinien sprawdzić każdorazowo stan obiektu, istnienie zabezpieczeń, ustalić ewentualne próby naruszenia zabezpieczenia. Każdy obchód budynku wewnątrz i na zewnątrz winien być odnotowany w dzienniku służby z podaniem imienia i nazwiska osoby wykonującej obchód oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia obchodu. Każdy z Wykonawców ma prawo zapoznać się ze specyfiką każdego z obiektów, którego ochrona jest przedmiotem niniejszego postępowania, w okresie od dnia rozpoczęcia postępowania do dnia poprzedzającego dzień wskazany jako termin złożenia oferty, w godzinach od 8.30 do 14.00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający, dla każdego z zadań wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób, które będą fizycznie realizowały przedmiot zamówienia wskazany w rozdziale III SIWZ. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, byli zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wymagania dotyczące spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami i sprzętem musi zapewnić na każdą część oddzielnie. Szczegółowe informacje dot. powyższego wymogu zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych i 00/100) – dla każdego z zadań, w przypadku złożenia oferty na trzy zadania będzie to 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 12.12.2016. r. o godzinie 10:00. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach