Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej

Urząd Skarbowy w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Bytomska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777699 , fax. 032 2777666
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zabrzu
    ul. Bytomska 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777699, fax. 032 2777666
    REGON: 27050752800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej. 2. Kod według wspólnego słownika zamówień publicznych (CPV): 79710000-4 - usługi ochroniarskie 64214200-1 - usługi centrali telefonicznej 3. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2: W skład obiektu stanowiącego przedmiot ochrony wchodzi: 10-cio kondygnacyjny budynek o pow. 3364,16m2 wraz z posesją o pow. 7013m2 na której usytuowany jest budynek garażu i kotłowni, parking dla pracowników tutejszego Urzędu usytuowany od strony frontowej budynku i bezpłatny parking dla stron. 4.Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok, również we wszystkie dni wolne od pracy. 5.Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 6.Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Planu Ochrony Urzędu Skarbowego oraz załącznikami do tego Planu. 7.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez wykonawcę warunki organizacyjno - socjalne niezbędne do wykonania podstawowych zadań oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 8.Świadczone usługi winny być wykonywane przez wykonawcę: a) w poniedziałki w godzinach od 700 do 1800 - przez dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE; w godzinach od 1800 do 700 - dnia następnego - przez jednego pracownika ochrony, nieposiadającego licencji; b) od wtorku do piątku i inne dni robocze w godzinach od 700 do 1500 - przez dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE; w godzinach od 1500 do 700 - dnia następnego - przez jednego pracownika ochrony nieposiadającego licencji; c) sobota, niedziela oraz inne dni wolne od pracy całodobowo przez jednego pracownika ochrony nieposiadającego licencji; w przypadku odpracowywania dni wolnych od pracy w soboty, jak również ustalenia dodatkowego dnia roboczego w sobotę, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ochronę obiektu, osób i mienia tak, jak w dni robocze, tj. od wtorku do piątku. O powyższym fakcie Zamawiający poinformuje Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób, mienia oraz obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Książki Służby, w której zamawiający ma prawo i obowiązek wpisania wszelkich uwag, spostrzeżeń i zaleceń co do sposobu i formy świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, nawet z żądaniem wymiany danego pracownika ochrony w terminie 7 dni. W książce służby odnotowane są : każdorazowe zdanie i przejęcie służby wraz z uwagami z przebiegu służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez osobę pełniącą służbę, jak również rejestrowanie wszystkich uwag oraz zdarzeń zaistniałych w trakcie służby, a w szczególności osób przebywających na terenie obiektu poza godzinami urzędowania. 10. Wykonawca odpowiadać będzie wobec zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez pracowników ochrony oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników ochrony należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 11.Do zadań wykonawcy lub jego pracowników należeć będzie w szczególności: elektroniczna ochrona obiektu poprzez monitoring wizyjny, zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych, w uzasadnionym przypadku i na wyraźne polecenie Zleceniodawcy lub pracownika Wykonawcy pełniącego dyżur, Wykonawca niezwłocznie wyśle na miejsce grupę interwencyjną w celu sprawdzenia zgłoszenia, sprawdzenie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszenia przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką itp., w przypadku naocznego stwierdzenia zagrożenia obiektu (np. usiłowanie dokonania kradzieży, włamania, napadu itp.) Wykonawca podejmie czynności ochronne, w szczególności poprzez ujęcie sprawcy i przekazanie go w ręce Policji oraz niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu oraz niezwłoczne powiadomienie zamawiającego, w uzgodnieniu z zamawiającym, organów ścigania oraz udzielenie im wszystkich informacji w tym zakresie, wydawania i przyjmowania kluczy według zasad ustalonych przez zamawiającego, dokonywanie obchodów Urzędu na następujących zasadach: w godzinach pracy Urzędu: 1 obchód zewnętrzny i 1 obchód wewnętrzny, poza godzinami pracy Urzędu: 3 obchody zewnętrzne i 3 obchody wewnętrzne. Podczas obchodu należy dokonać sprawdzenia zabezpieczenia pomieszczeń, sprawdzenia zamknięcia okien, wygaszenia świateł, sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu, wzywanie osób do opuszczenia obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku, udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pomieszczeń służbowych, obsługa szatni dla stron (bezpłatnej), usytuowanej przy pomieszczeniu ochrony (na parterze) w godzinach pracy Urzędu, prowadzenie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w obiekcie, obsługa systemu alarmowego oraz zgłaszanie Zamawiającemu uwag o nieprawidłowościach, przedstawienia do aprobaty zamawiającemu wykazu pracowników ochrony wyznaczonych do pracy przy ochronie osób i mienia, wykaz będzie obejmował: imię, nazwisko, numer licencji (dla pracowników z licencją), zapewnienie jednolitego umundurowania wszystkich pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie tut. Urzędu, w uzgodnieniu z zamawiającym oraz identyfikatora umożliwiającego identyfikację pracownika i podmiotu zatrudniającego, Wykonawca będzie realizować umowę w oparciu o pracowników nie skazanych prawomocnym orzeczeniem za przestępstwa umyślne. 12. Obsługa centrali telefonicznej ma być wykonywana przez jednego pracownika wykonawcy ( niezależnie od pracowników pełniących w tym czasie ochronę fizyczną osób i mienia) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej, a w szczególności consoli typu Siemens. Urządzenie centrali telefonicznej typu Siemens zainstalowane jest w pomieszczeniu ochrony - na parterze. Obsługa centrali telefonicznej odbywa się w godzinach: poniedziałki - od 700 do 1800 od wtorku do piątku - od 700 do 1500. Zadaniem pracownika wyznaczonego przez wykonawcę do obsługi centrali telefonicznej jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej, poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych ( tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). W przypadku nieobecności pracownika obsługującego centralę telefoniczną ( np. z powodu urlopu, odbywania szkoleń lub przebywania na zwolnieniu lekarskim), wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika. W przypadku ustalenia przez Zamawiającego dodatkowych dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, jak również ustalenia dodatkowego dnia roboczego w sobotę, Wykonawca zapewni w tych dniach obsługę centrali telefonicznej tak, jak w dni robocze, tj. od wtorku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian rozkładu godzin pracy ( np. wydłużenie lub skrócenie przy zachowaniu średnio 8 - godzinnego dnia roboczego w ciągu miesiąca). Wykaz ustalonych dni wolnych od pracy oraz zmian rozkładu godzin pracy, zamawiający prześle wykonawcy ze stosownym wyprzedzeniem. 13. Wykonawca z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia nie może powierzyć wykonania całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Ustala się, że wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej obsługi centrali telefonicznej może zostać powierzone podwykonawcom. Umowę z podwykonawcą wykonawca przekazuje zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przez podwykonawcę wraz z dokumentami, z których wynika, że umowa z podwykonawcą została zawarta przez osoby uprawnione do reprezentacji podwykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach