Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3802000 , fax. 48 3802033 wew. 17, 48 3847607
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
    ul. Witosa 76
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3802000, fax. 48 3802033 wew. 17, 48 3847607
    REGON: 67057488300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://radkom.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu mająca na celu m.in. : 1) Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. 2) Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. 3) Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem / wejściem pojazdów i osób nieuprawnionych. Pracownik ochrony jest zobowiązany do: a) wypisania przepustki osobie wchodzącej na Zakład, a nie będącej pracownikiem, b) zatrzymania i wylegitymowania osoby poruszającej się po terenie Zakładu bez kamizelki ostrzegawcze i odnotować kolorem czerwonym w książce dozoru, c) w przypadku braku przez pracownika karty uprawniającej do wejścia , wydać kartę zastępczą i odnotować kolorem czerwonym w książce dozoru, Szczegółowy zakres postępowania został określony w Instrukcji , która zostanie przekazana pracownikom ochrony. 4) Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. 5) Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. 6) Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. 7) Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. 8) W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 9) W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno- blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 10) Otwieranie bramy wjazdowej o godzinie 6:00 i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy wagi. 11) Nadzór nad wyjazdami samochodów ze stabilizatem i balastem bramą na wagę przy Składowisku. 12) Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zakładu oraz wyjeżdzających. 13) Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. Rejestracja zdarzenia z wyjaśnieniem przyczyny. W przypadku potrzeby – powiadomić osoby wskazane w wykazie w kolejności powiadamiania. 14) Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. 15) Sprawdzenie po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. Szczegółowy zakres ochrony zostanie określony w Regulaminie oraz Instrukcjach, które zostaną przekazane pracownikom ochrony. 2. Usługa obejmuje ochronę wszystkich terenów „RADKOM” Sp. z o.o. w Radomiu, oraz następujących obiektów i sprzętu; 1) Teren ZUOK oraz budynki Witosa 94: a) budynek administracyjny, b) budynek sortowni wraz z częścią socjalną, c) budynek kompostowni wraz z obszarem bio-filtra, d) budynek produkcji RDF, e) budynek wagi, f) magazyn surowców, g) budynek warsztatów wraz z elektrownią na biogaz, h) maszyny i urządzenia na terenie ZUOK, i) zbiorniki i przepompownie, j) ogrodzenie i siec oświetleniowa, k) dystrybutor paliwa, l) PSZOK przy ulicy Witosa 96, m) Magazyn Rotacyjny 96a. 2) Teren Składowiska odpadów oraz budynki Witosa 98: a) maszyny i urządzenia, b) budynki administracyjne, c) samochody, śmieciarki, d) magazyn pojemników, soli, e) dystrybutor paliwa 3) Teren Bazy przy Witosa 76: a) budynek Zarządu, b) budynek administracyjny, c) budynek mieszkalny, d) pozostałe budynki i magazyny, e) stacja paliw, f) pojazdy, maszyny i urządzenia znajdujące się na terenie bazy. 3. Ochrona terenu Zakładu będzie prowadzona poprzez monitorowanie oraz fizyczne dozorowanie obiektów w następujący sposób; 1) Posterunek nr 1 (zlokalizowany teren ZUOK Witosa 94) – obsada: a) dozór przez 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, b) dozór przez 10h/dobę tj. w godz. od 21:00 do 7:00 przez sześć dni w tygodniu od poniedziałku do soboty przez jednego pracownika ochrony fizycznej, c) dozór przez 24h/dobę przez jeden dzień w tygodniu (niedziela), wykonywany przez jednego pracownika ochrony fizycznej (w godz. od 7:00 do 7:00) 2) Posterunek nr 2 (zlokalizowany teren Składowiska odpadów Witosa 98) – obsada: a) dozór przez 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (w godz. od 7:00 do 7:00) b) dozór przez 10h/dobę tj. w godz. od 21:00 do 7:00 przez sześć dni w tygodniu od poniedziałku do soboty przez jednego pracownika ochrony fizycznej, c) dozór przez 24h/dobę przez jeden dzień w tygodniu (niedziela), wykonywany przez jednego pracownika ochrony fizycznej (w godz. od 7:00 do 7:00) 3) Posterunek nr 3 (zlokalizowany Teren Bazy przy Witosa 76): a) dozór przez 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (w godz. od 7:00 do 7:00) 4. Ochrona Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu elektronicznego zapewniony przez Zamawiającego. 5. Kontrola pod katem ppoż.: a) w pomieszczeniu ochrony na posterunku nr 1 Zamawiający zapewni transmisje sygnałów alarmowych z lokalnych systemów alarmowych PPOZ do centrum operacyjnego. Wykonawca będzie powiadamiany o prawdopodobieństwie pożaru i jest zobowiązany sprawdzić źródła sygnału i powiadomić osobę zgodnie z wykazem. b) W pomieszczeniu ochrony na posterunku nr 2 zamontowany jest system powiadamiania o ewentualnym zagrożeniu ppoż. Pracownik Wykonawcy w przypadku pojawienia się sygnału ma obowiązek pobrać klucze i sprawdzić miejsce z którego pochodzi sygnał. W przypadku pożaru powiadomić straż i osoby wskazane w wykazie na ochronie. Informacje o zdarzeniu wpisać w książkę służb. c) Podczas obchodu po terenie ZUOK pracownik Wykonawcy zobowiązany jest przejść przez pole odkładcze jak i hale segregacji odpadów celem kontroli pod katem ppoż. Po powrocie pracownik musi dokonać wpisu w oddzielnym zeszycie swoje spostrzeżenia (Wykonawca zobowiązany jest w hali umieścić parę punktów kontrolnych). 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić działanie całodobowej grupy interwencyjnej gwarantującej dotarcie w trybie interwencyjnym do chronionego terenu w ciągu max. 20 minut od otrzymania sygnału alarmowego (zgłoszenie Zamawiającego oraz własne Wykonawcy) . 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rzetelną dokumentację pełnienia służby ochrony, w której odnotowywane będą m.in. dane personalne pracowników pełniących służbę, przebieg tej służby, wszystkie istotne zdarzenia mające miejsce podczas pełnienia służby zapisane w porządku chronologicznym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli obchodów (ESK) na terenie Zakładu zgodnie z obowiązującą ścieżką obchodu, którą Wykonawca powinien poznać przed złożeniem oferty (trzy ścieżki); a) Posterunek nr 1 - ścieżka nr 1 obejmuje co najmniej 8 punktów kontrolnych do których należy dotrzeć co godzina w czasie pracy dwóch pracowników ochrony. Wykonawca może zainstalować więcej punktów kontrolnych. b) Posterunek nr 2 – ścieżka nr 2 obejmuje co najmniej 7 punktów kontrolnych do których należy dotrzeć co godzina w czasie pracy dwóch pracowników ochrony Wykonawca może zainstalować więcej punktów kontrolnych. c) Posterunek nr 3 – ścieżka nr 3 obejmuje co najmniej 8 punktów kontrolnych do których należy dotrzeć co najmniej trzy razy w godz. od 24:00 do 6:00 d) Wykonawca przy ustalaniu punktów kontrolnych powinien wziąć pod uwagę rozmieszczenie sprzętu ppoż. na hali celem sprawdzania wyposażenia – wyznaczenie ilości punktów kontrolnych należy do wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 63 1240 3259 1111 0000 2989 7544. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługa ochrony fizycznej osób i mienia” oznaczenie sprawy: 8/2020. 11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada: aktualną koncesję udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, na którym będzie wykonywane zamówienie, zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016r, poz.1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli dotyczy): - pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, - umowa (polisa) ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (przed podpisaniem umowy); - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach