Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych

Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 263 47 23, 263 88 91 , fax. 32 263 88 91
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 263 47 23, 263 88 91, fax. 32 263 88 91
    REGON: 24149164600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz konwój wartości pieniężnych. a/ Ochrona fizyczna obejmuje składowisko odpadów komunalnych A Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Grenadierów, w dni robocze od 22.00 do 6.00 oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta przez 24 godz./dobę (łącznie 7904 roboczogodziny). W ramach usługi wykonywany będzie monitoring: minimum 3 kamery (w zestawie rejestrator i monitor), system kontroli obchodów-minimum 2 punkty, posiadanie własnych bezprzewodowych środków łączności, dojazd grup interwencyjnych w porze dziennej - 15 minut, w porze nocnej - 10 minut (w razie potrzeby), utrzymanie w czystości dojścia od ulicy do miejsca dozorowania (tj. zamiatanie, odśnieżanie w razie potrzeby). b/ Konwój wartości pieniężnych: stosownie do potrzeb Zamawiającego, co najmniej 1 raz w miesiącu, jednak nie więcej niż 25 razy w całym okresie obowiązywania umowy na terenie Sosnowca. Rozliczenie w formie ryczałtu za kurs. Zamawiający gwarantuje wykonanie 20 konwojów. 2.Wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązuje się do należytego utrzymania powierzonego mienia oraz stanu technicznego i wyposażenia pomieszczeń. 4.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Wykonawca winien posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). 6.Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do wykonywania czynności wchodzących w zakres ochrony mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 7.Wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji zamówienia muszą posiadać umiejętność obsługi urządzeń monitorujących. 8.Wykonawca wyposaży swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań, w tym umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego, własny kanał do łączności radiowej przydzielony przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i latarki. 9.Pracownicy ochrony winni w trakcie realizacji niniejszego zamówienia nosić jednolite umundurowanie firmowe, umożliwiające identyfikację podmiotu Wykonującego ochronę, oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające zarówno identyfikację pracownika jak i firmy Wykonawcy. 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w miarę możliwości zagwarantował stabilność składu osobowego zespołu pracowników ochrony realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot zamówienia. 11.Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony, co najmniej drugiego stopnia - stosownie do art. 27 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). 12.Pracownicy skierowani do ochrony wykonują swoją pracę samodzielnie i nie mają prawa do wprowadzania w tym czasie do ochranianego obiektu osób trzecich. 13.Pracownikom ochrony nie wolno bez zezwolenia korzystać z innych pomieszczeń, stanowisk oraz urządzeń i wyposażenia ochranianego obiektu, za wyjątkiem sytuacji uzasadnionych nagłą i nieprzewidzianą potrzebą, z każdorazowym odnotowaniem takiego przypadku w książce meldunków. 14.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany pracownika ochrony, który dopuścił się rażących uchybień w czasie wykonywania czynności służbowych. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym odpowiedzialność materialną, za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonaniem obowiązków przez swoich pracowników ochrony, a także odpowiedzialność cywilną za zdarzenia będące skutkiem wykonywanych zadań. 16.Wykonawca zagwarantuje gotowość stawiennictwa grupy interwencyjnej w razie wystąpienia sytuacji wymagającej dodatkowego wsparcia posterunkom stacjonarnym w czasie nie dłuższym niż 15 minut w porze dziennej i 10 minut w porze nocnej od chwili przyjęcia zgłoszenia. 17.Do zakresu czynności grupy interwencyjnej należy: a. dojazd do obiektu niezwłocznie po otrzymaniu wezwania, b. potwierdzenie przyczyny wezwania, c. potwierdzenie na miejscu zakresu i stopnia zagrożenia mienia, d. podjecie ewentualnej interwencji w stosunku do sprawców zdarzenia, oraz udzielnie pomocy poszkodowanym, e. zabezpieczenie śladów na miejscu zdarzenia, f. w uzasadnionych przypadkach wezwanie Policji, g. udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce zdarzenia jednostkom Policji. 18. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z działaniem grupy interwencyjnej zapewniającej pomoc i wzmocnienie ochrony pracownikom ochrony. 19. Merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad zatrudnionymi przez siebie pracownikami ochrony sprawuje Wykonawca. 20.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. 21.Schemat organizacji konwoju. Wykonawca eskortuje pracownika Zamawiającego na trasie kasa MZSO Sp. z o.o. - bank - kasa MZSO Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzso.sosnowiec.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach