Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW ALARMOWYCH

Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Mieszka I 33
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7256700, 095 7256796 , fax. 095 7202807
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
    ul. Mieszka I 33 33
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7256700, 095 7256796, fax. 095 7202807
    REGON: 00064627400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow-wlkp.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW ALARMOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych-budynki mieszczą się przy ul.Mieszka I 33, ul. Mieszka I 33a, ul. Dzieci Wrzesińskich 5 i ul. Jagiellończyka 13(II piętro). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww.budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pzp, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ((Dz. .U. 145 poz. 1221 z 2005r późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów i konwojów broni palnej bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (posiadają własną grupę interwencyjną oraz posiadają własną stację monitorowania) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadającymi co najmniej licencję I stopnia oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone/) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowali lub rozpoczęli i aktualnie realizują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia świadczone w sposób ciągły, przez okres min. jednego roku każde oraz - poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: ochronę osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej, świadczoną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. l pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr l do SIWZ oraz na załączniku nr 3 do SIWZ ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej wymagane dokumenty rejestracyjne winny dotyczyć wszystkich wspólników. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l .4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l .6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. l pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7. wykaz wykonanych -lub wykonywanych-przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 4]; 1.8. koncesję wydaną przez Ministra SWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; 1.9. decyzję przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów i konwojów broni palnej bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej; l.l0. oświadczenie (na druku ofertowym) o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej oraz posiadaniu własnej stacji monitorowania; 1.11. imienną listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji - lista powinna uwzględniać wszystkie osoby skierowane do wykonywania niniejszego zamówienia, tj. pracowników nadzoru oraz pracowników ochrony -wg załącznika nr 5 do SIWZ- wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane licencje oraz poświadczenia bezpieczeństwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach