Przetargi.pl
Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres obsługi serwisowej i bieżący nadzór nad systemem informatycznym użytkowanym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje następujące oprogramowania aplikacyjne: Część biała systemu - część Systemu informatycznego obejmuje: 1. system szpitalny klasy HIS (CliniNET – producent CGM) 2. system klasy RIS/PACS NetRAAD II (CGM) 3. system laboratoryjny (LAB3000 – INFOPUBLISHING) 4. system obsługi apteki centralnej (CGM) 5. system analizy kosztów leczenia SAK PRO (CGM) 6. system endoskopowy EndoRAAD (CGM) 7. Centralny Węzeł Danych Radiologicznych CWT (CGM) 8. moduł rozliczeń z NFZ STER (CGM) 9. oprogramowanie do obsługi cytostatyków (CATO – Cato Software Solutions GmbH) Część szara systemu - część Systemu informatycznego obejmuje: 1. SIMPLE.ERP Finanse i Księgowość, 2. SIMPLE.ERP Info, 3. SIMPLE.ERP Majątek Trwały, 4. SIMPLE.ERP Obrót Towarowy, 5. SIMPLE.ERP Personel, 6. SIMPLE.ERP Serwer Raportów, 7. SIMPLE.ERP e-PIT, 8. SIMPLE.ERP Obieg Dokumentów, 9. SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny 10. XPRIMER.HRM 11. XPRIMER. Zarządzanie Aparaturą 12. SAS Bussines Inteligence (BI) Zakres obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad wyżej wymienionymi elementami Systemu informatycznego uwzględnia również istniejące mechanizmy wymiany danych oraz rozwiązania integrujące poszczególne składowe Systemu. II. Parametry usługi serwisowej: 1. Dla części „białej" systemu a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max do 33 dni 2. Dla części „szarej" systemu a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00 b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni 3. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zagwarantuje: a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii i błędów krytycznych b) całodobowy dostęp do systemu serwisowego (Help Desk), w ramach którego realizowane będą następujące funkcje: - wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego (możliwość wykonywania zgłoszeń przez co najmniej 7 użytkowników), - serwis FAO, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, c) wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, d) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach, e) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego, f) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, g) wprowadzenie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych prawa powszechnie obowiązującego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, w szczególności: - Ministerstwo Zdrowia, - NFZ, - Centrum Zdrowia Publicznego, - PZH, - Urząd Statystyczny, 4. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji Systemu , w związku z wymaganiami określonymi lub stanowiącymi konsekwencję zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz resortowego, jak również wynikających z obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian aktualizacyjnych najpóźniej w dniu wejścia w życie tychże wymagań lub jeżeli nie będzie to możliwe w terminie uzgodnionym z zamawiającym w sposób zapewniający bezproblemowe korzystanie z oprogramowania. III. Wszystkie czynności serwisowe realizowane będą lokalnie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie. W przypadku świadczenia usługi serwisu zdalnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w szczególnych przypadkach, do wezwania Wykonawcy do stawienia się w siedzibie Zamawiającego, celem usunięcia błędu w aplikacji czy omówienia modyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a do specyfikacji. (Załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach