Przetargi.pl
Usługa najmu i serwisowania przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz najmu i sprzątania kontenerów prysznicowych na terenie administrowanym przez 26 WOG Zegrze.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa najmu i serwisowania przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz najmu i sprzątania kontenerów prysznicowych na terenie administrowanym przez 26 WOG Zegrze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu i serwisowania przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz najmu i sprzątania kontenerów prysznicowych na terenie administrowanym przez 26 WOG Zegrze.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w Formularzu cenowym - stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: -zakres usług obejmuje: NAJEM 1)Przenośnych toalet WC wyposażonych w: •szczelny, bezodpływowy zbiornik na fekalia o pojemności nie mniejszej niż 230 litrów, •deskę sedesową, •pisuar z odprowadzeniem do zbiornika, •podajnik na papier toaletowy, •podajnik ręczników papierowych, •dozownik na płyn do mycia rąk, •umywalkę, •antypoślizgową podłogę, •zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem- wolne/zajęte, •podwójny system wentylacji •środki zapachowe, •kosz na śmieci. 2)Umywalek wolnostojących dwustanowiskowych wyposażonych w: •2 stanowiska do mycia rąk, •2 pompki nożne lub inny system służący do podawania wody, •zakryty zbiornik wody czystej o pojemności co najmniej 80 litrów, •zakryty zbiornik na wodę brudną, •2 dozowniki mydła w płynie, •podajnik ręczników papierowych, •kosze na zużyte ręczniki. 3) Kontenerów prysznicowych wyposażonych w: •natryski (min. 5 stanowisk w kontenerze), •umywalki (min. 4 stanowiska w kontenerze), •antypoślizgową podłogę, •kosz na śmieci, •zasłony prysznicowe, •lustra nad umywalkami, •wieszak na ubranie, •wentylację, •ogrzewanie elektryczne, •bojler elektryczny lub inny system podgrzewania wody, •instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, •hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, •osprzęt do podłączenia do mediów. Najem przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych obejmuje ich podstawienie w miejscach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, oddanie do używania, transport i ustawienie urządzeń we wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego miejscach, w sposób stabilny, aby nie zagrażały zdrowiu i życiu osób z nich korzystających oraz odłączenie od mediów i zabranie ich po upływie terminu zamówienia. W przypadku kontenerów prysznicowych media, tj. woda, prąd i sieć kanalizacyjna zabezpiecza ZAMAWIAJĄCY jednak podłączenia do mediów i odłączenia po zakończonych ćwiczeniach dokonuje Wykonawca. Podłączenia i odłączenia kontenerów prysznicowych do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez użytkowników (jednostki wojskowe biorące udział w ćwiczeniach) lub stacjonarnej sieci energetycznej mogą dokonać tylko wykwalifikowani pracownicy Wykonawcy posiadający świadectwo kwalifikacyjne E gr. 1 pkt 2,10 i D gr. 1 pkt 2,10. SERWIS 1) Przenośnych toalet WC polegający na: •opróżnianiu zbiorników na fekalia, •myciu i dezynfekcji kabin oraz zbiorników z zewnątrz i wewnątrz, •posprzątaniu toalet na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych toalet przy każdym serwisie, •zalaniu zbiorników świeżym koncentratem dezynfekująco- zapachowym, •uzupełnianiu wody, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych, •opróżnianiu koszy w kabinach, 2) Umywalek wolnostojących polegających na: •opróżnianiu zbiornika z nieczystości płynnych, •bieżącym uzupełnianiu zbiornika wody, •utrzymaniu w czystości, •bieżącym uzupełnianiu w ręczniki papierowe i mydło, •opróżnianiu koszy, •posprzątaniu na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych umywalek przy każdym serwisie. SPRZĄTANIE 1)Kontenerów prysznicowych polegające na: •myciu i dezynfekcji kontenerów wraz z wyposażeniem wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski, •posprzątaniu kontenera wewnątrz, •opróżnianiu koszy na śmieci, •myciu luster, Serwisy przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz sprzątanie kontenerów prysznicowych wykonywane są tylko w dniach wskazanych przez Zamawiającego. Nie można zatem uznać za serwis/sprzątanie usługi wykonanej w dzień podstawienia urządzeń sanitarnych ponieważ podstawienie sprawnych, w pełni wyposażonych, czystych i gotowych do użytku urządzeń wynika z wymagań dotyczących ich najmu. Nie można także uznać za serwis /sprzątanie usługi wykonanej w dzień odbioru urządzeń sanitarnych ponieważ byłoby to niezasadne gdyż Wykonawca nie spełnia w tym przypadku warunków serwisu/sprzątania dotyczących m.in. uzupełniania zbiornika wody, papieru, ręczników papierowych czy też mydła. INNE POSTANOWIENIA ZAMAWIAJĄCEGO: •najmowane urządzenia sanitarne muszą być sprawne, estetyczne bez oznak uszkodzeń fizycznych, wyposażone w osprzęt do podłączenia do mediów, •wszelkie niesprawności przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych lub elementów wyposażenia ww. urządzeń sanitarnych Wykonawca będzie usuwał na bieżąco tak aby nie zagrażały zdrowiu osób z nich korzystających, •oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty najmu wszystkich urządzeń sanitarnych, transportu, odbioru i rozładunku, podłączenie/odłączenie do mediów (woda, prąd, sieć kanalizacyjna), opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty oraz składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość wartości umowy, •Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu serwisu/sprzątania początkowego oraz serwisu/sprzątania po zakończeniu usługi tj. koszty związane z serwisem/sprzątaniem początkowym i końcowym powinny być zawarte w kosztach najmu i nie mogą być dodatkowo naliczane, •cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy, •Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieczystości płynnych odebranych z toalet i umywalek w czasie ich transportu i unieszkodliwienie ww. nieczystości zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie. Z momentem odbioru nieczystości na Wykonawcy ciążą obowiązki i odpowiedzialność wynikające z przepisów prawnych o ochronie środowiska, szczególnie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 z późn.zm.), •Wykonawca zapewni siłę roboczą w ilości umożliwiającej fachową i szybką obsługę wynajętych urządzeń sanitarnych, materiały oraz specjalistyczne pojazdy i urządzenia, służące do rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, •Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych, •Zamawiający niezwłocznie po otrzymaniu informacji o planowanym ćwiczeniu zleci Wykonawcy wykonanie usługi. Wykonawca zobowiązany jest max w ciągu 48 godzin ( lub krótszym- w zależności od deklaracji złożonej w ofercie) od otrzymania dyspozycji do ustawienia oraz pełnego przygotowania do pracy - urządzeń sanitarnych tj. przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów prysznicowych. W przypadku wcześniejszego powiadomienia, w terminie wskazanym w zgłoszeniu. •Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia Wykonawcy w/w usług poprzez zmniejszenie ilości najmu urządzeń sanitarnych, bądź zmniejszenia ilości serwisów. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego roszczenie o wypłatę wynagrodzenia za niewykonaną usługę, •W przypadku zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w ciągu maximum 6 godzin ( lub krótszym – w zależności od deklaracji złożonej w ofercie) od zgłoszenia usunąć awarię, •Przed przekazaniem do użytkowania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały) dotyczące następujących badań kontenerów prysznicowych: a)pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, b)rezystancji izolacji, c)zabezpieczeń różnicowo-prądowych, d)pomiar uziemienia, •Po montażu Wykonawca dostarczy oświadczenie, że instalacja elektryczna wykonana jest zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami i nadaje się do użytkowania. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – zamówienie zostało ujęte w jednej części. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 400,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy czterysta złotych).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem „Wadium do ZP/12/2018/nazwa i NIP Wykonawcy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 400,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy czterysta złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa:Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem„Wadium do ZP/12/2018/nazwa i NIP Wykonawcy”. 4.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a.pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b.innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/12/2018/ nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach