Przetargi.pl
usługa nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa targowiska „Mój rynek” wraz z Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Karżnicy

Gmina Potęgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76230 Potęgowo, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 115 072 , fax. 598 115 072
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Potęgowo
    ul. Kościuszki 5
    76230 Potęgowo, woj. pomorskie
    tel. 598 115 072, fax. 598 115 072
    REGON: 77097984900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa targowiska „Mój rynek” wraz z Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Karżnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego pn.: Budowa targowiska „Mój rynek” wraz z Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Karżnicy Lokalizacja: Miejscowość Karżnica działki nr 32/4; 32/15; 32/17; 32/18; 32/19 obręb Karżnica, gmina Potęgowo, powiat słupski. Realizacja robót w oparciu o: - Projekt budowlano-wykonawczy - Przedmiary robót - uszczegółowienia opisu i zakresu robót budowlanych - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - pozwolenie na budowę Decyzja nr 690/2017 z dnia 01.09.2017r. - decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; - decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Przedmiot zamówienia objęty nadzorem: 1) Budynek Centrum Promocji Produktu Lokalnego - budynek użyteczności publicznej. Działka zabudowana wiatą rekreacyjną oraz budynkiem gospodarczym o konstrukcji drewnianej – przeznaczone do rozbiórki. Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony. Główna bryła budynku przykryta dachem dwuspadowym naczółkowym, symetrycznym o kącie nachylenia połaci dachowej 35º i 33,18o. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną. Fundament żelbetowy w postaci ław fundamentowych. Stropy żelbetowe monolityczne. Ściany zewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego, ocieplone warstwą styropianu z wyprawą tynkarską w technologii lekkiej-mokrej. Program użytkowy obejmuje salę wystaw dla ponad 50 osób z pomieszczeniem kuchennym, zespół higieniczno-sanitarny, szatnię, kotłownię, pomieszczenie gospodarcze, korytarz i wiatrołap z wejściem na klatkę schodową – zlokalizowane na parterze. Na poddaszu znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne, magazyn, schowek oraz dwa pokoje biurowe. W ramach realizacji inwestycji wystąpią w kolejności następujące roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne – wykopy pod fundamenty - roboty budowlano-montażowe – wykonanie fundamentów, ścian, stropów, dachu, - instalacji wewnętrznych: elektryczne, sanitarne wod. kan., - instalacje c.o. – pompa ciepła, ogrzewanie podłogowe, - instalacja odgromowa (wycenę dokonać z uwzględnieniem, że pokrycie dachu jest z dachówki ceramicznej), - roboty wykończeniowe – budowlane wewnętrzne, - roboty związane z zagospodarowaniem terenu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego zadania obejmującego budowę budynku CPPL wraz z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym, przyłączem energetycznym oraz oświetleniem zewnętrznym i zagospodarowaniem terenu. Parametry techniczno - użytkowe budynku: - powierzchnia zabudowy: 154,24 m 2 ; - powierzchnia całkowita: 308,48 m 2 ; - kubatura netto 630,00 m3 - powierzchnia użytkowa 153,81 m² Infrastruktura: - przyłącze wodociągowe – rurociąg o średnicy 40/32 mm – 16 mb; - przyłącze kanalizacyjne – rurociąg o średnicy 160 mm – 36,70 mb; - hydrant ppoż. – 1 kpl; - przyłącze energetyczne – linia kablowa zewnętrzna WLZ – 31 mb; - oświetlenie zewnętrzne: montaż i stawianie słupów wraz z oprawami oświetleniowymi typu parkowego LED – 5 szt - zagospodarowanie terenu: chodniki, ciągi pieszo – jezdne, miejsca postojowe z kostki granitowej szarej . 2) Targowisko - Wiata z pomieszczeniem gospodarczym Działka zabudowana wiatą rekreacyjną oraz budynkiem gospodarczym o konstrukcji drewnianej – przeznaczone do rozbiórki. (roboty ujęte w części I inwestycji). Budowa targowiska w formie wiaty z pomieszczeniem gospodarczym. Obiekt budowlany wykonany w technologii szkieletowej – stopy fundamentowe – żelbetowe, słupy drewniane, ściany konstrukcyjne drewniane szkieletowe, dach – więźba drewniana krokwiowo-jętkowa. Deskowanie połaci dachowej , zabezpieczone papa – pokrycie dachu dachówką ceramiczną. Posadzka – kostka granitowa 8x10 na podsypce piaskowej. Obiekt wyposażony jedynie w instalację elektryczną – oświetlenie i gniazda wtykowe w zamykanej szafce (roboty ujęte w części I inwestycji). Planowana inwestycja polegać będzie na budowie targowiska w formie wiaty z pomieszczeniem gospodarczym. Targowisko wyposażone w stoły deskowe strugane z bali w ilości 12 kpl. Powierzchnia targowiska – 73,92 m2 Powierzchnia pomieszczenia gospodarczego – 13,20 m2. 1.1. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: a) zakres obowiązków 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy, 3) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa, 4) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 5) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, 6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 7) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji, 8) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 9) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 10) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 11) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 12) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 13) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 14) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 15) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 16) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych, 17) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; 18) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 19) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, 20) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej, 21) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach. b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w okresie gwarancji do: 1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów, 2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych, 3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie kosztorysu dot. powstałych usterek i wad; 4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót, 6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru, 7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego. - Wyklucza się możliwość pełnienia na tej samej budowie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru przez jedną osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach