Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ulicy Sucharskiego we Władysławowie

Gmina Władysławowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
    ul. gen. J. Hallera 19
    84120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
    REGON: 19167541600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ulicy Sucharskiego we Władysławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ulicy Sucharskiego we Władysławowie w zakresie wymiany istniejącej nawierzchni z płyt YOMB wraz z korektą krawędzie jezdni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wymiana istniejącej nawierzchni z płyt YOMB na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na odcinku ok. 166,5m o szerokości 5,5m ulicy Sucharskiego we Władysławowie od skrzyżowania z ul. Żwirową do ul. Unruga. Przewiduje się wykorzystanie kostki z rozbiórki zmagazynowanej bezpośrednio w miejscu planowanych prac. Brakującą ilość kostki Wykonawca jest zobowiązany zakupić i dostarczyć na własny koszt. 2) Korekta krawędzi jezdni polegająca na rozbiórce części nawierzchni ulicy Sucharskiego na odcinku od miejsca zakończenia wymiany nawierzchni jezdni do skrzyżowania z ul. Unruga na długości około 80 mb i szerokości 2,0÷4,0m po lewej stronie jadąc od strony ulicy Żwirowej wraz z krawężnikami po obydwóch stronach i łukach na skrzyżowaniu z ul. Unruga. Nowa krawędź jezdni zostanie wytyczona po ustaleniach z Zamawiającym na podstawie pomiarów geodezyjnych. Następnie zostaną odtworzone krawężniki i wykonane koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i odtworzona zostanie nawierzchnia. Uwagi: 1) W związku z korektą krawędzi jezdni konieczne będzie przesunięcie 3 szt. przykanalików oraz przesunięcie 1 lampy ulicznej typu parkowego. 2) Wszystkie materiały z rozbiórki nawierzchni drogowych (elementy betonowe, płyty YOMB) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany przetransportować je w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru na odległość do 10km na terenie Gminy Władysławowo. 3) Grunt z wykopów nienadający się do ponownego wbudowania (koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni) Wykonawca musi wywieźć na składowisko i zutylizować na własny koszt. 4) Termin rozpoczęcia robót związanych z korektą krawędzi jezdni ulicy Sucharskiego na odcinku od miejsca zakończenia wymiany nawierzchni jezdni do skrzyżowania z ul. Unruga uzależniony od uzyskania przez Zamawiającego zgody na wycinkę drzew. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenie w Organie Zarządzającym Ruchem oraz wprowadzenie zmian w oznakowaniu na czas prowadzenia robót budowlanych. 6) Rozliczenie powykonawcze ilościowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza ofertowego. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.2 wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczące tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.3 wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczącego tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie/a należy złożyć w oryginale. 1.6 Opis materiałów i produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 lit. k SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. opis. 1.7 Wykonawca, który przewiduje powierzenie części zamówienia do wykonania przez podwykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie (wykaz podwykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.8 Potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. Natomiast potwierdzenie wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego w formie pieniądza, należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1.9 Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1.10. Szczegółowy kosztorys ofertowy. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. kosztorys.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach