Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 232 204, , fax. 438 232 204
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 438 232 204, , fax. 438 232 204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w branżach: drogowej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: „Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego” w ramach projektu „Aktywna Dolina Rzeki Warty” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej. Projekt pn.: „Aktywna Dolina Rzeki Warty” realizowany jest w partnerstwie, w skład którego wchodzą: Powiat Zduńskowolski, Gmina Zduńska Wola, Gmina Zapolice. Zakres prac projektowych i budowlanych nadzorowanego zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU), decyzja środowiskowa i wymagania dodatkowe Zamawiającego względem PFU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja projektowa znajdują się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 i 9 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część I – Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego w branży drogowej; Część II – Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego w branży budowlanej; Część III – Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego w branży sanitarnej; Część IV – Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego w branży elektrycznej; Część V – Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego w branży telekomunikacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja projektowa znajdują się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla części 1: 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące) dla części 2: 1 000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc) dla części 3: 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące) dla części 4: 1 000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc) dla części 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem ostatecznego składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego prowadzone w Banku PKO BP S.A. , nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014, w tytule przelewu należy podać: „Wadium przetargowe na Usługę nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem nad projektowaniem w ramach zamówienia pn.: Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego – dla Części …….”; 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 7. Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy niepieniężnej). 8. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.powiatzdunskowolski.pl/), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach