Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: drogi, odwodnienie,kanalizacja, telekomunikacja dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1920D w Kiełczowie wraz z odwodnieniem i przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie gminy Długołęka.

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2011-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: drogi, odwodnienie,kanalizacja, telekomunikacja dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1920D w Kiełczowie wraz z odwodnieniem i przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie gminy Długołęka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: drogi, odwodnienie,kanalizacja, telekomunikacja, dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1920D w Kiełczowie wraz z odwodnieniem i przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie gminy Długołęka. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym zakresem prac, znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad realizacją przebudowy drogi powiatowej nr 1920D, w m. Kiełczów, gmina Długołęka, Powiat Wrocławski. 3.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące pełnienia nadzoru, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym. 2) Reprezentowanie interesów zamawiającego wobec wykonawcy robót. 3) Zapewnienie stałej obsługi budowy. 4) Przekazanie wykonawcy dziennika budowy. 5) Współudział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy. 6) Stawiennictwo inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie 24 godzin od wezwania telefonicznego przez Zamawiającego. 7) Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji zadania. 8) Nadzorowanie wykonawstwa zgodnie z harmonogramem robót. 9) Upewnienie się, przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 10) Zapewnienie zabezpieczenia p. pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie. 11) Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy. 12) Sprawdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót. 13) Sprawdzenie zastosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Prawa Budowlanego, 14) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót 15) Kontrolę jakości robot w zakresie zgodności z normami i specyfikacjami technicznymi. 16) Dokonywanie odbiorów robot zanikających i ulegających zakryciu. 17) Weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót. 18) Weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych. 19) Współudział w odbiorach częściowych i ostatecznych robót. 20) Uczestnictwo w zorganizowanym przez zamawiającego odbiorze pogwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach