Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Magonie Gminy Bodzechów oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody dla ujęcia wody na działce 531/2 w miejscowości Maksymilianów”

Gmina Bodzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 653 838 , fax. 412 651 038
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzechów
    ul. Mikołaja Reja 10
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 653 838, fax. 412 651 038
    REGON: 29100999800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Magonie Gminy Bodzechów oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody dla ujęcia wody na działce 531/2 w miejscowości Maksymilianów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego i w jego imieniu usług nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Magonie Gminy Bodzechów oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody dla ujęcia wody na działce 531/2 w miejscowości Maksymilianów”. Zakres prac objętych usługą nadzoru inwestorskiego: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Magonie Gminy Bodzechów- w ramach zadania planuje się budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kwalifikowanymi o długości około 5608 m.b. wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Będzie ona pracowała w systemie grawitacyjno - tłocznym. Przewiduje się zastosowanie rur kielichowych PCV dla sieci grawitacyjnej, a rur PE dla sieci tłocznej i ciśnieniowej. Wybudowana zostanie jedna przepompownia sieciowa z komorą pomiarową z zagospodarowaniem terenu z pompami zatapialnymi. Zbiornik pompowni o średnicy 1200mm zaprojektowany jest z polimerobetonu. Realizację zadania planuje się do 29 czerwca 2018 r., 2. Rozbudowa stacji uzdatniania wody dla ujęcia wody na działce nr 531/2 w miejscowości Maksymilianów- W ramach zadania planuje się: budowę zbiornika retencyjnego ( V = 114 m3, Dzew = 5040mm) budowę rurociągów wody surowej i uzdatnionej w zakresie średnic PE dn 75-160 budowę rurociągu wód popłucznych PCV DN 160 wraz z montażem pompy osadnikowej w zbiorniku wód popłucznych, budowę rurociągu przelewowego i spustowego ze zbiornika PE dn 110 wraz z montażem studni rewizyjnych dn 315 oraz dn 1000, likwidację sieci wodociągowej (zbiornik podziemny, przewody, registry) oraz energetycznej (słupy oświetleniowe, kable naziemne i podziemne), budowę ogrodzenia systemowego o długości 197m, zagospodarowanie terenu ujęcia (wyprofilowanie skarp studni głębinowych oraz osadnika wód popłucznych, likwidacja drzew kolidujących, obsiew trawą oraz obsadzenie krzewów iglastych), budowę płyty fundamentowej pod zbiornik wodociągowy , budowę fundamentów pod urządzenia technologiczne oraz agregat prądotwórczy, budowę komunikacji wewnętrznej: droga wewnętrzna i chodniki, budowę zewnętrznej instalacji elektrycznej ogólnego przeznaczenia i technologicznej; instalacji automatyki i sterowania, instalacji odgromowej, połączeń wyrównawczych, montaż agregatu prądotwórczego, remont istniejącego budynku SUW wraz z budową zadaszenia agregatu Realizację zadania planuje się w okresie do 29 marca 2019 r. Całość usługi objęta będzie jedną umową zawartą z Wykonawcą, tj. Inspektorem Nadzoru, wybranym w niniejszym postępowaniu przetargowym. Usługa objęta niniejszym postępowaniem obejmuje nadzór archeologiczny (dotyczy części I), nadzór nad robotami drogowymi, elektrycznymi, budową sieci sanitarnej oraz rozbudową stacji uzdatniania wody. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa Inspektora Nadzoru, będą realizowane przez Wykonawców wybranych w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale ust. 3 pkt 2 – 5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.12.2017”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 5 SIWZ, wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału dokumentu w osobnej kopercie, a kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 3 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres, na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 14. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Wykonawca, powołując się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie z pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu stosowne dowody w przedmiotowym zakresie, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, z których wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinny wskazywać w sposób jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego zasobów oraz informacje określone w pkt 1)-4) powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach