Przetargi.pl
Usługa nadzoru autorskiego dotyczącego robót budowlanych w związku z realizacją zadania o nazwie „Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie”

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208 , fax. 44 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    Czapliniecka 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208, fax. 44 63 58 208
    REGON: 000306503

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru autorskiego dotyczącego robót budowlanych w związku z realizacją zadania o nazwie „Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru nad realizacją projektów zwanej dalej nadzorem autorskim przy realizacji zadania o nazwie „Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie” w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową. Zadanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia realizowane jest na podstawie projektu nr WND RPLD.07.02.00-10-0042/17 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac budowlanych wykonywanych w oparciu o dokumentacje projektowe w zakresie niżej wymienionych specjalności (branż): a. dokumentacja projektowa - branża ogólnobudowlana (architektura) b. dokumentacja projektowa - branża konstrukcje c. dokumentacja projektowa - branża elektryczna i teletechniczna; d. dokumentacja projektowa - branża instalacje wod - kan; e. dokumentacja projektowa - branża instalacje co i ct f. dokumentacja projektowa - branża instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji g. dokumentacja projektowa - branża instalacje gazów medycznych; h. dokumentacja projektowa - branża technologia 2) Całość realizowanej inwestycji (w oparciu o posiadaną dokumentację projektową podlegającą nadzorowi autorskiemu) została podzielona na IV etapy: a) Etap I - modernizacja istniejącej sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale chirurgicznym dla dzieci poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału, zgodnie projektami budowlanymi. Podstawowe dane dotyczące etapu I - Powierzchnia użytkowa 187,18 m2 - Kubatura 542,82 m3 - Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,93 m - Wysokość w świetle stropu podwieszonego do 2,50 m b) Etap II - modernizacja istniejącej Sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale otorynolaryngologicznym, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału, zgodnie z projektami budowlanymi. Podstawowe dane dotyczące etapu II - Powierzchnia użytkowa 183,37 m2 - Kubatura 535,44 m3 - Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,98 m - Wysokość w świetle stropu podwieszonego 2,50 m c) Etap III - dostosowanie pomieszczeń Istniejącego Zakładu Rehabilitacji Leczniczej do potrzeb Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii poprzez, wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby oddziału, zgodnie z projektami budowlanymi. Podstawowe dane dotyczące etapu III - Powierzchnia użytkowa 534, 8 m2 - Kubatura 1561,6 m3 - Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,93 m - Wysokość w świetle stropu podwieszonego 2,20 do 2,50 m d) Etap IV - rozbudowa głównego Bloku operacyjnego o powierzchnię obecnie zajmowaną przez Oddział anestezjologii i intensywnej terapii i budowę 6 sal operacyjnych, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby głównego Bloku operacyjnego, zgodnie z projektami budowlanymi. Podstawowe dane dotyczące etapu IV - Powierzchnia użytkowa Bloku operacyjnego – 1221,3 m2 - Powierzchnia użytkowa pom. tech. – 3,30 m - 320,0 m2 - Kubatura Bloku operacyjnego - 4280,0 m3 - Wysokość kondygnacji w świetle - 2,93 – 3,10 m - Wysokość w świetle stropu podwieszonego - 2,50; 2,70 m 3) Autorzy opracowań projektowych: a) Projekt architektoniczno-budowlany mgr inż. arch. Witold Mechowski mgr inż. arch. Joanna Woźniak Wacławiak b) Projekt konstrukcji mgr inż. Tomasz Kuźma c) Projekt instalacji wod–kan. i co. mgr inż. Łukasz Grzymski d) Projekt instalacji klimatyzacji i wentylacji mgr inż. Piotr Ściegienka e) Projekt instalacji elektrycznych inż. Jerzy Jagas f) Projekt gazów medycznych mgr inż. Hubert Górka g) Projekt technologii technolog medyczny Agata Ślęczkowska mgr inż. arch. Joanna Woźniak–Wacławiak 4) Dokumentację projektową, kosztorysy, ekspertyzy, postanowienia, pozwolenia na budowę, dotyczące przedmiotowej inwestycji, Zamawiający udostępnia w formie elektronicznej z możliwością bezpłatnego pobrania ze strony internetowej. Pobrania można dokonać wpisując następujący adres do przeglądarki internetowej (zalecana przeglądarka Google Chrome lub Internet Explorer) adres strony: ftp://ftp-szpitalbelchatow.ogicom.pl oraz uwierzytelniając wejście na stronę podając: nazwę użytkownika: outbox.szpitalbelchatow hasło: KMovCeZ3aG Ponadto, Zamawiający może udostępnić zainteresowanym Wykonawcom ww. dokumentację w formie papierowej do wglądu w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie (ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, Sekcja inwestycji pokój nr 045, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Sekcji inwestycji, tel. 507 191 008. 5) Obszar inwestycji zlokalizowany jest w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 123 (obiekty Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, nr działki 253/6 obręb 3). 6) Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego zgodnie z warunkami przetargu, w oparciu o istniejącą dokumentację projektową, kosztorysową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, BIOZ, uwzględnieniem ekspertyzy i postanowieniami KW PSP, pozwoleniami na budowę (wydanymi przez Starostę Bełchatowskiego - decyzje nr: 1189.2016 z 23.11.2016r., 1190.2016z 23.11.2016r.,1191.2016 z 23.11.2016r., 1192.2016 z 23.11.2016 r.)oraz zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, b) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, c) Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej, d) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, e) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, f) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowaną inwestycją, g) z ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania. 7) Do obowiązków osób pełniących nadzór autorski należy w szczególności: a) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektami. b) Nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót budowlanych z dokumentacjami projektowymi w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych. c) Wyjaśnienie wątpliwości Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego dotyczących projektów i zawartych w nim rozwiązań, na etapie realizacji zadania. d) Wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji inwestycji, poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym: rysunki robocze, rysunki warsztatowe, uszczegółowiania rysunków, nanoszenia poprawek lub uzupełnień na dokumentacjach projektowych. e) Uzgadnianie i opiniowanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardach nie niższych niż przewidziano w dokumentacjach projektowych. f) Akceptowania kart materiałowych i doboru materiałów wspólnie z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym. g) Opiniowanie i zatwierdzanie materiałów i wyrobów budowlanych proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, których parametry nie zostały określone w dokumentacjach projektowych. h) Opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej, lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększają kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. i) Ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami. j) Koordynacja działań pomiędzy poszczególnymi branżystami na każdym etapie prowadzenia nadzoru autorskiego mających na celu doprowadzenie do uzyskania pozytywnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych postępowaniem (każdy z IV etapów). k) Udział w naradach koordynacyjnych koordynatora osób wykonujących nadzór autorski nie rzadziej niż raz w miesiącu, oraz w przypadku zaistnienia konieczności na każde wezwanie zamawiającego, zgodnie z zadeklarowanym w ofercie przetargowej czasem reakcji na zgłoszenie. l) Udział w odbiorach poszczególnych etapów realizacji inwestycji i końcowym odbiorze zadania. m) Przekazaniem Inspektorowi Nadzoru najpóźniej w dniu podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót oświadczenia stwierdzającego, że Inwestycja została wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami, stanowiącego jednocześnie potwierdzenie prawidłowego i zupełnego wykonania Inwestycji (oświadczenia dotyczą wszystkich branż). n) Poprawianie błędów projektowych, likwidacji kolizji między branżami, uzupełnienie rysunków detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji projektowej o ile zaistnieje taka konieczność (bez prawa do odrębnego wynagrodzenia). o) Podejmowanie decyzji które odstępstwa od rozwiązań zawartych w dokumentacjach projektowych są istotne z punku widzenia prawa budowlanego. W przypadku wystąpienia odstępstw (jeżeli są one niezbędne i uzasadnione bądź podyktowane wyższą koniecznością) koordynowania działań zmierzających do uzyskania nowych opinii i decyzji, w tym decyzji dotyczących pozwolenia na budowę. p) Udział, w przypadku zaistnienia takich okoliczności w kontrolach, zwłaszcza w kontrolach przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 8) Osoby sprawujące nadzór autorski nie są uprawnione do podejmowania decyzji niosących skutki finansowe dla zamawiającego bez jego zgody, a także nie są uprawnione do podejmowania samodzielnych decyzji zmieniających zakres i technologie robót przyjęte w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach