Przetargi.pl
Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, tj.: KMP w Legnicy, SPPP w Legnicy, KPP w Bolesławcu, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Strzelinie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu; oznaczenie sprawy PU-2380-060-031-040/2017/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 930156216
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, tj.: KMP w Legnicy, SPPP w Legnicy, KPP w Bolesławcu, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Strzelinie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu; oznaczenie sprawy PU-2380-060-031-040/2017/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, tj.: KMP w Legnicy, SPPP w Legnicy, KPP w Bolesławcu, KPP w Kłodzku, KPP w Lubinie, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Strzelinie, KPP w Złotoryi, KPP w Zgorzelcu; oznaczenie sprawy PU-2380-060-031-040/2017/AB. I.1. Usługi mycia pojazdów będą świadczone w myjni, którą dysponuje Wykonawca, spełniającej wymogi ochrony środowiska określone przepisami i unormowaniami prawnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. jedn. Dz. U. z 2016, poz. 672 ) i aktach wykonawczych. I.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego mycia podstawowego pojazdu osobowego lub furgonu (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu). I.3. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów motocyklowych, osobowych, terenowych i furgonów (oznakowanych i nieoznakowanych). I.4. W trakcie realizacji usługi mycia będą stosowane przez Wykonawcę odpowiednie środki myjące, posiadające wymagane prawem atesty, które nie powodują powstawania zjawisk korozyjnych na mytych pojazdach. I.5. Usługi realizowane będą w formie zleceń cząstkowych, na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego zleceń w formie pisemnej (dopuszczalna droga faksowa), dostarczenie których jest warunkiem przyjęcia pojazdów przez Wykonawcę celem wykonania usługi. I.6. Usługa mycia pojazdu służbowego realizowana będzie na podstawie pisemnego zlecenia, Wykonawca będzie wykonywał usługi mycia pojazdów Zamawiającego. I.7. Wykonawca musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów. I.8. Usługa mycia pojazdów Zamawiającego będzie wykonywana we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku. I.9. Miejscem świadczenia usługi będzie myjnia wykonawcy położona na terenie miasta na którym znajduje się dana jednostka. I.10. Czas rozpoczęcia usługi od momentu podstawienia pojazdu u wykonawcy maksymalnie do 20 minut. I.11. Usługa mycia będzie realizowana dla pojazdów o maksymalnych wymiarach: wys. 2,8 m; szer. 2,7 m; dł. 6,0 m, w tym pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, okratowanie, anteny i oznakowanie policyjne. I.12. Usługa nie będzie świadczona przy temperaturze powietrza poniżej (-) 5°C. I.13. Usługa mycia pojazdów będzie wykonywana na podstawie zlecenia wykonania usługi, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy. I.14. Uprawnionym do zatwierdzania zleceń jest Komendant Powiatowy Policji i jego zastępcy. I.15. Termin płatności za usługę mycia wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz ze zleceniami. I.16. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość świadczonych usług przez cały czas trwania umowy. I.17. W przypadku przerwy w świadczeniu usługi trwającej powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, (w uzgodnieniu z Komendantem Jednostki Policji, dla której świadczona jest usługa), realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym, ale zgodnie z warunkami umowy. I.18. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres realizacji umowy (24 miesiące) do bycia ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimalną 20.000,00 złotych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach