Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego na terenie podległym usługę mycia pojazdów służbowych w jednostce Policji: KMP Jelenia Góra, KMP w Wałbrzychu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP Polkowicach

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego na terenie podległym usługę mycia pojazdów służbowych w jednostce Policji: KMP Jelenia Góra, KMP w Wałbrzychu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług mycia pojazdów służbowych w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego na terenie podległym usługę mycia pojazdów służbowych w jednostce Policji: KMP Jelenia Góra, KMP w Wałbrzychu, KPP w Głogowie, KPP w Górze, KPP Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Lubinie, KPP w Oleśnicy, KPP Polkowicach; numer referencyjny: PU-2380-130-033-104/2020/ESz. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych w następujących grupach na jakie podzielono pojazdy: 1.1. Grupa A – pojazdy, które z uwagi na konstrukcję, wymiary itp. mogą być myte jedynie w myjni ręcznej (motocykle, pojazdy oznakowane). 1.1.1. Cena usługi może być ustalana indywidualnie dla danego typu pojazdów (motocykl, samochód osobowy, samochód osobowy terenowy, furgon). 1.1.2. Cena usługi ma być podana jako kwota brutto. 1.1.3. Wykonawca oświadcza, że jest w stanie zrealizować usługę mycia pojazdu o maksymalnych wymiarach gabarytowych: długość 6,00 m; szerokość 2,70 m; wysokość 2,80 m, wyposażonego w lampy zespolone, okratowanie, anteny i oznakowanie policyjne. 1.2. Grupa B – pojazdy, które dopuszcza się do mycia zarówno w myjni automatycznej jak i ręcznej (pojazdy nieoznakowane). 1.2.1. Cena usługi może być ustalana indywidualnie dla danego typu pojazdów (samochód osobowy, samochód osobowy terenowy, furgon). 1.2.2. Cena usługi ma być podana jako kwota brutto. 1.2.3. Wykonawca oświadcza, że jest w stanie zrealizować usługę mycia pojazdu o maksymalnych wymiarach gabarytowych: długość 6,00 m; szerokość 2,70 m; wysokość 2,80 m. 2. Warunki świadczenia usługi mycia: 2.1. Usługi mycia pojazdów będą świadczone w myjni, którą dysponuje Wykonawca, spełniającej wymogi ochrony środowiska określone przepisami i unormowaniami prawnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2020, poz. 1219) i aktach wykonawczych 2.2. Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel oraz sprawne wyposażenie techniczne gwarantujące należyte wykonanie zamówienia aby zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, okratowanie, anteny i oznakowanie policyjne, 2.3. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy (24 miesiące) zobowiązany jest do bycia ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimalną 20000,00 złotych, zgodnie z zapisami w §4 pkt 13 Istotnych Postanowień do Umowy. 2.4. Miejscem świadczenia usługi będzie myjnia wykonawcy położona na terenie miasta, na którym znajduje się dana komenda powiatowa policji. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego mycia podstawowego różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów motocyklowych, osobowych, terenowych i furgonów (oznakowanych i nieoznakowanych), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie (włącznie z myciem felg/kołpaków pojazdu). 2.6. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów motocyklowych, osobowych, terenowych i furgonów (oznakowanych i nieoznakowanych). 2.7. W trakcie realizacji usługi mycia będą stosowane przez Wykonawcę odpowiednie środki myjące, posiadające wymagane prawem atesty, które nie powodują powstawania zjawisk korozyjnych na mytych pojazdach. 2.8. Usługi realizowane będą w formie zleceń cząstkowych, na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego zleceń w formie pisemnej (dopuszczalna droga faksowa), dostarczenie których jest warunkiem przyjęcia pojazdów przez Wykonawcę celem wykonania usługi. 2.9. Usługa mycia pojazdu służbowego realizowana będzie na podstawie pisemnego zlecenia, Wykonawca będzie wykonywał usługi mycia pojazdów Zamawiającego. 2.10. Wykonawca musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów. 2.11. Usługa mycia pojazdów Zamawiającego będzie wykonywana we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku. 2.12. Miejscem świadczenia usługi będzie myjnia położona na terenie miasta, na którym znajduje się dana jednostka organizacyjna policji. 2.13. Czas rozpoczęcia usługi od momentu podstawienia pojazdu u wykonawcy maksymalnie do 20 minut. 2.14. Usługa mycia będzie realizowana dla pojazdów o maksymalnych wymiarach, o których mowa wyżej w punkcie 2 tego rozdziału. 2.15. Usługa nie będzie świadczona przy temperaturze powietrza poniżej ( ) 5°C. 2.16. Usługa mycia pojazdów będzie wykonywana na podstawie zlecenia wykonania usługi, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy. 2.17. Uprawnionym do zatwierdzania zleceń jest Komendant Miejski/Powiatowy Policji i jego zastępcy. 2.18. Termin płatności przelewem za wykonaną usługę mycia wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz ze zleceniami. 2.19. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość świadczonych usług przez cały czas trwania umowy. 2.20. W przypadku przerwy w świadczeniu usługi trwającej powyżej 48 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, (w uzgodnieniu z Komendantem jednostki organizacyjnej Policji, dla której świadczona jest usługa), realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym, ale zgodnie z warunkami umowy. 3. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne dla usługi, warunki realizacji umowy, w tym termin wykonywania usług, warunki płatności, kary umowne i inne określono w Istotnych Postanowień Umowy– dalej w tekście: IPU – (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Ilości usług mycia z podziałem na mycie ręczne albo automatyczne dotyczących różnych typów i marek pojazdów – określono odpowiednio do części zamówienia w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ). 5. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W opinii Zamawiającego wykonywanie czynności mycia w toku realizacji usługi nie wymaga występowania pomiędzy wykonawcą lub podwykonawcą i zatrudnionymi przez te podmioty osobami pracowniczego podporządkowania w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.). Umowa o świadczenie usługi mycia jest umową starannego działania. Jej celem jest wykonywanie określonych czynności, które nie muszą zmierzać do osiągnięcia rezultatu. Sposób określenia obowiązków w takiej umowie różni się od umowy o pracę, której charakterystyczną cechą jest podporządkowanie pracownika, przejawiające się w sprecyzowaniu zakresu czynności przez pracodawcę, a nie pracownika. Zawierając umowę o świadczenie usług strony mogą się umówić, że o sposobie wykonania usługi zdecyduje jej wykonawca. W przypadku zawarcia umowy cywilnoprawnej nie może zachodzić typowe dla stosunku pracy podporządkowanie i kierownictwo pracodawcy użytkownika (wyrok Sądu Apelacyjnego w Lublinie, LEX nr 1771001 z dnia 05.08.2015 r., sygn. III AUa 353/15).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach