Przetargi.pl
Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie położonych przy: Al. Mickiewicza 21, ul. Czystej 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Św. Marka 37, Al. 29 Listopada 46, Al. 29 Listopada 48, Al. 29 Listopada 52, Al. 29 Listopada 54, Al. 29 Listopada 56, Al. 29 Listopada 56A, ul. Klemensiewicza 3, ul. Balickiej 122, ul. Balickiej 116, ul. Balickiej 116A, ul. Balickiej 116B ul. Balickiej 120, ul. Balickiej 120A, ul. Balickiej 253A, ul. Balickiej 253B, ul. Łupaszki 6, ul. Spiczakowa 6. 2. Szczegółowy terminarz mycia okien w zależności od częstotliwości ich mycia w ciągu roku: 1) mycie okien jeden raz w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien/powierzchni szklanych - w okresie od dnia 15 marca 2010 roku do dnia 30 kwietnia 2010 roku, b) II mycie okien/powierzchni szklanych - w okresie od dnia 15 marca 2011 roku do dnia 30 kwietnia 2011 roku, c) III mycie okien/powierzchni szklanych - w okresie od dnia 15 marca 2012 roku do dnia 30 kwietnia 2012 roku. 2) mycie okien 2 razy w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien - w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 15 października 2009 roku, b) II mycie okien - w okresie od dnia 15 marca 2010 roku do dnia 30 kwietnia 2010 roku, c) III mycie okien - w okresie od dnia 1 września 2010 roku do dnia 30 września 2010 roku, d) IV mycie okien - w okresie od dnia 15 marca 2011 roku do dnia 30 kwietnia 2011 roku, e) V mycie okien - w okresie od dnia 1 września 2011 roku do dnia 30 września 2011 roku, f) VI mycie okien - w okresie od dnia 15 marca 2012 roku do dnia 30 kwietnia 2012 roku, g) VII mycie okien - w okresie od dnia 1 września 2012 roku do dnia 30 września 2012 roku. 3. Czynność mycia okien obejmuje mycie szyby/powierzchni szklanych, framugi zewnętrznej i wewnętrznej, parapetu zewnętrznego i wewnętrznego, ościeżnic, krat. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda załączenia do oferty podpisanego przez uprawnione osoby oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w celu spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach... 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą w ofercie zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia z zakresu usługi mycia okien w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto - w celu spełnienia warunków zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 3 i 4 Informacja o oświadczeniach i dokumentach..... 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności - w celu spełnienia warunków zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 5 Informacja o oświadczeniach i dokumentach.... 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią formularza załączonego do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez każdego z tych wykonawców lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te zobowiązany jest załączyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych usług z zakresu mycia okien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz - zgodnie z wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - musi zawierać co najmniej jedno zamówienie z zakresu mycia okien o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie Doświadczenie zawodowe usługi zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 100 000 zł. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach