Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.ur.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie położonych przy: Al. Mickiewicza 21, ul. Czystej 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Św. Marka 37, Al. 29 Listopada 46, Al. 29 Listopada 48, Al. 29 Listopada 52, Al. 29 Listopada 54, Al. 29 Listopada 56, Al. 29 Listopada 56A, ul. Klemensiewicza 3, ul. Balickiej 122, ul. Balickiej 116, ul. Balickiej 116A, ul. Balickiej 116B ul. Balickiej 120, ul. Balickiej 120A, ul. Balickiej 253A, ul. Balickiej 253B, ul. Łupaszki 6, ul. Spiczakowa 6. 2. Szczegółowy wykaz okien i powierzchni szklanych przeznaczonych do mycia w obiektach zamawiającego określa załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy terminarz mycia okien w zależności od częstotliwości ich mycia w ciągu roku: 1) mycie okien jeden raz w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2013 roku, b) II mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2014 roku, c) III mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2015 roku. 2) mycie okien 2 razy w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2013 roku, b) II mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2013 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2013 roku, c) III mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2014 roku, d) IV mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2014 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2014 roku, e) V mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2015 roku, f) VI mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2015 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2015 roku. 4. Czynność mycia okien obejmuje mycie szyby/powierzchni szklanej, framugi zewnętrznej i wewnętrznej, parapetu zewnętrznego i wewnętrznego, ościeżnic, krat. 5. Mycie okien odbywać się będzie w pomieszczeniach biurowych - podczas obecności pracowników; w salach dydaktycznych - podczas przerw między zajęciami lub po zajęciach. 6. Przed przystąpieniem do mycia okien wykonawca zobowiązany jest ustalić z administratorem danego obiektu harmonogram i kolejność prac. 7. Po umyciu okien w każdym obiekcie zostanie spisany przez upoważnionych przedstawicieli obu stron (ze strony zamawiającego - Kierownik Działu Gospodarczego i administrator obiektu, ze strony wykonawcy upoważniony pracownik) protokół odbioru prac, który będzie podstawą do rozliczenia wykonanej usługi. Protokół prac musi być sporządzony w dwóch egzemplarzach i podpisany przez obie strony. 8. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt zabierać opakowania po środkach czyszczących i konserwujących używanych przy sprzątaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.ur.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach