Przetargi.pl
Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP - 0431-705/2009-II

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP - 0431-705/2009-II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie położonych przy: Al. Mickiewicza 21, ul. Czystej 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Św. Marka 37, Al. 29 Listopada 46, Al. 29 Listopada 48, Al. 29 Listopada 52, Al. 29 Listopada 54, Al. 29 Listopada 56, Al. 29 Listopada 56A, ul. Klemensiewicza 3, ul. Balickiej 122, ul. Balickiej 116, ul. Balickiej 116A, ul. Balickiej 116B ul. Balickiej 120, ul. Balickiej 120A, ul. Balickiej 253A, ul. Balickiej 253B, ul. Łupaszki 6, ul. Spiczakowa 6. 2. Szczegółowy terminarz mycia okien w zależności od częstotliwości ich mycia w ciągu roku: 1) mycie okien jeden raz w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2010 roku, b) II mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2011 roku, c) III mycie okien (powierzchni szklanej) - w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2012 roku. 2) mycie okien 2 razy w ciągu roku odbywać się będzie w następujących terminach: a) I mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2009 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2009 roku, b) II mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2010 roku, c) III mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2010 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2010 roku, d) IV mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2011 roku, e) V mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2011 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2011 roku, f) VI mycie okien - we wszystkich pomieszczeniach w okresie od 15 marca do 30 kwietnia 2012 roku, g) VII mycie okien - w okresie od 1 września do 30 września 2012 roku - wszystkie sale dydaktyczne, laboratoria, korytarze; w pozostałych pomieszczeniach do 30 października 2012 roku, 3. Czynność mycia okien obejmuje mycie szyby/powierzchni szklanej, framugi zewnętrznej i wewnętrznej, parapetu zewnętrznego i wewnętrznego, ościeżnic, krat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda załączenia do oferty podpisanego przez uprawnione osoby oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w celu spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach..... 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą w ofercie zrealizowane lub realizowane co najmniej dwie usługi mycia okien w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto w skali 12 miesięcy - w celu spełnienia warunków zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 3 i 4 Informacja o oświadczeniach i dokumentach...... 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności - w celu spełnienia warunków zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 5 Informacja o oświadczeniach i dokumentach......... 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej z treścią formularza załączonego do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez każdego z tych wykonawców lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te zobowiązany jest załączyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług mycia okien, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto w skali 12 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu /Doświadczenie zawodowe/ stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie /Doświadczenie zawodowe/ usługi zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 100 000 zł. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach