Przetargi.pl
Usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych będących na ewidencji 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zakres usług obejmuje następujące czynności: a) mycie wstępne, b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, c) mycie kół pojazdu, d) osuszenie pojazdu wraz z wytarciem okien. 3. W przypadku świadczenia usług w myjni samoobsługowej Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu odpowiednio oznaczonych żetonów/kart w ilości zapewniającej wykonanie usługi mycia pojazdu 4. Wykonawca będzie realizował usługę mycia następujących typów pojazdów: a) Samochód osobowy (typu opel insignia, vectra itp.) b) Samochód typu bus 3,5t (np. fiat Ducato, WV Crafter) c) Samochód typu Suv (np. Honker, Mercedes 290GD) d) Samochód Ciężarowy powyżej 3,5t (np. Iveco Stralis) e) Autobus f) Maszyna inżynieryjna g) Przyczepa do samochodów ciężarowych 5. Samochody kierowane do mycia będą pozbawione ładunku z wyjątkiem pojazdów specjalnych. Baty anten, instalacji łączności radiowej oraz anteny radia zamontowane na pojazdach będą demontowane przez Zamawiającego przed wjazdem na stanowisko przeznaczone do mycia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doraźnie wg potrzeb Zamawającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 800 - 1600. 7. Wykonawca oświadcza, że podstawione do mycia pojazdy służbowe obsługiwane będą poza kolejnością. 8. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym stanowiskiem do mycia pojazdów o wysokości min. 4,19 m – liczonej od powierzchni gruntu. 9. Zamawiający wymaga aby myjnia Wykonawcy zlokalizowana była w odległości nie przekraczającej 15 km (+/- 150 m liczonej po drogach publicznych wg https:// maps.google.pl). od miejsc podanych poniżej dla każdej części oddzielnie: Część 1 - 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2 woj. Mazowieckie Część 2 - 07-310 Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1 woj. Mazowieckie Część 3 - 05-100 Kazuń ul. Wojska Polskiego 1, woj. Mazowieckie Część 4 - 06-300 Przasnysz ul. Makowska 1 woj. Mazowieckie Część 5 - 05-075 Warszawa –Wesoła ul. Okuniewska 1 woj. Mazowieckie 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 5 części. CZĘŚĆ 1–usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Zegrze CZĘŚĆ 2–usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Ostrów Maz. CZĘŚĆ 3–usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Nowy Dwór Maz. CZĘŚĆ 4–usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Przasnysz CZĘŚĆ 5–usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych z garnizonu Warszawa 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 12. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 13. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 16. Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Prawo opcji (dotyczy wszystkich części zamówienia) 17. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji maksymalnie do 50 % zamówienia podstawowego. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym, w terminie przewidzianym dla zamówienia podstawowego. 18. Zamawiający powiadomi (z tygodniowym wyprzedzeniem) Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 19. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia większej niż planowana ilości myć z powodu np. zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach