Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG NAPRAWY POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH – TERENOWYCH MERCEDES – BENZ 1017A 4x4.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG NAPRAWY POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH – TERENOWYCH MERCEDES – BENZ 1017A 4x4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi naprawy pojazdów ciężarowych – terenowych MERCEDES – BENZ 1017A 4x4. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – zamówienie zostało ujęte w jednej części. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 7.Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp) 1)Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 2)Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w celu weryfikacji pojazdów u Użytkownika na pisemny wniosek w celu określania zakresu dodatkowych prac. Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 3)Zamawiający wyznacza termin zebrania, na dzień: 28.09.2018r o godzinie 11:00 lub 01.10.2018r o godz. 11:00. Miejsce zbiórki: Biuro przepustek, ul. Okuniewska 1, Warszawa - Wesoła. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 4)W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 5)Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art. 29 ust.3 ustawy Pzp) WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1.Stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) pracowników posiadających kwalifikację - mechanika samochodowego realizujących umowę na bieżącą naprawę pojazdów służbowych będących na ewidencji 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 roku poz. 108 z późn. zm.). Obowiązek również dotyczy podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na umowę o pracę osób tak jak wyżej. 2.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, zatrudnić pracowników w całym okresie realizacji zamówienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 3.Wykonawca składa wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania usługi. Każdorazowa zmiana wykazu osób nie wymaga aneksu do umowy – Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie zaktualizowanej listy osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy – najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od zaistnienia zmiany. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanej usługi, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca przedstawi zanonimizowaną kopię druku ZUS „RCA” dla każdej osoby potwierdzającej zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych pracowników. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych dokumentów pracowników wykonujących czynności w terminie wskazanym powyżej przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę pracę, co skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy ( PIP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach