Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, obsługi technicznej (serwisowej) oraz napraw pojazdów służbowych będących w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2020-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, obsługi technicznej (serwisowej) oraz napraw pojazdów służbowych będących w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług przeglądów technicznych, obsługi technicznej (serwisowej) oraz pełnego zakresu napraw pojazdów samochodowych w tym samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów oraz przyczep i naczep, będących w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części – zgodnie z poniższym wykazem: Cześć 1: Świadczenie kompleksowych usług przeglądów, obsługi technicznej (serwisowej) oraz napraw pojazdów samochodowych, samochodów osobowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t oraz przyczepy przeznaczone dla tych samochodów; Część 2: Świadczenie kompleksowych usług przeglądów, obsługi technicznej (serwisowej) oraz napraw samochodów ciężarowych i autobusów oraz przyczep i naczep przeznaczonych do tych pojazdów. Zakres przedmiotowy i ilościowy każdej z części zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej także „SIWZ”). Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia – zgodnie ze wskazaniem w załączniku nr 1 – część pojazdów będzie objęta gwarancją producentów. Naprawy tych pojazdów muszą być wykonywane w zakresie i w sposób nie powodujący zmian warunków gwarancyjnych dla Zamawiającego lub utraty gwarancji – w szczególności w sposób uwzględniający postanowienia aktualnego Rozporządzenia Komisji (WE) NR 1400/2002 z dnia 31 lipca 2002 r. (tzw. Dyrektywa GVO). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca zatrudniał osoby wykonujące czynności świadczenia usług z zakresu mechaniki pojazdowej, elektryki oraz elektroniki oraz napraw blacharskich i usług lakierniczych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umów o pracę w rozumieniu z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. 2019, poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca jest również zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone w załączniku nr 5 do SIWZ pn. „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23). Jeżeli zostały złożone odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej mogą oni przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach