Przetargi.pl
Usługa lektora prowadzącego zajęcia języka angielskiego dla dzieci od szkoły podstawowej do ukończenia 18 roku życia - uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 660 , fax. 323 242 694
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 242 660, fax. 323 242 694
    REGON: 345536200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa lektora prowadzącego zajęcia języka angielskiego dla dzieci od szkoły podstawowej do ukończenia 18 roku życia - uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zajęć jest podniesienie poziomu znajomości języków obcych. Wzrost odpowiednich kompetencji językowych wzmocni potencjał wiedzy i umiejętności uczestników projektu. 3.2. Przyjmuje się, że szkolenia językowe będą realizowane na następujących poziomach zaawansowania: poziom podstawowy i zaawansowany. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie grup zajęciowych na wyżej wskazanych poziomach zaawansowania, uzależnione będzie od wyników testów kwalifikacyjnych (poziomujących). 3.3. Zajęcia języka angielskiego będą odbywać się w wymiarze czasowym: 2 godzin lekcyjnych raz w tygodniu z przerwą 15 minutową (1 godzina lekcyjna - 45 minut) dla dwóch grup po jednej godzinie na grupę. 3.4. Łączna przewidywana ilość zajęć w trakcie trwania umowy: 128 godzin. Przewidywany harmonogram realizacji zajęć to: dwie godziny lekcyjne w każdy poniedziałek od godziny 15.30. Harmonogram zostanie opracowany niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą. Zajęcia winny odbywać się w okresach: I – styczeń 2017 r– czerwiec 2017 r II wrzesień 2017 r- czerwiec 2018 r 3.5. Usługa lektora języka angielskiego realizowana będzie w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo – Specjalistycznej w Mikołowie, Konstytucji 3 Maja 38. 3.6. Obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie testów kwalifikacyjnych (poziomujących) od których będzie uzależnione uruchomienie grup zajęciowych na wskazanych poziomach zaawansowania, o których mowa w pkt 3.2. b) przeprowadzenie testów sprawdzających w każdej grupie biorącej udział w zajęciach. Testy zostaną przeprowadzone na zakończenie każdego okresu zajęć i przekazane Zamawiającemu. c) na 3 dni przed dniem rozpoczęcia pierwszych zajęć( po kwalifikacji do odpowiednich grup) przedstawienie do akceptacji programu zajęć przed rozpoczęciem każdego okresu realizacji zamówienia. Przedstawił do akceptacji po jednym egzemplarzu każdego programu zajęć (w wersji papierowej i elektronicznej). Programy zajęć językowych powinny zakładać równomierne rozwijanie umiejętności językowych w mowie i piśmie, a tym samym stwarzać możliwość posługiwania się językiem na wyższym poziomie zaawansowania. d) po dokonaniu podziału na grupy zaawansowania wskazanie zamawiającemu niezbędnych materiałów szkoleniowych przewidzianych dla uczestników celem prawidłowej realizacji zadania, materiały zobowiązuje się zakupić zamawiający, e) przekazanie do akceptacji okresowego sprawozdania z realizacji działań, zawierające w szczególności: - liczbę zrealizowanych godzin zajęć, - opis zrealizowanych tematów i zagadnień, - kopię listy obecności , - listę osób, które odebrały materiały szkoleniowe (jeśli takie będą), - listę osób, którym zostały wydane zaświadczenia/certyfikaty wraz z ich kopią, - zestawienie wyników testów sprawdzających, - ankiety oceniające wiedzę uczestników przed i po wsparciu (stworzenie ankiet należy do Wykonawcy), - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom f) wydanie każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu zajęć w ramach poziomów (zaświadczenie na koniec każdego okresu tj. czerwiec 2017 i czerwiec 2018). g) przedstawienie listy wydanych zaświadczeń (z imieniem i nazwiskiem uczestnika), listy zawierającej potwierdzenie odbioru zaświadczenia przez uczestników oraz kserokopie wydanych zaświadczeń, h) zakwalifikowanie osób z przekazanej przez Zamawiającego listy do poszczególnych grup (poziomów) zajęć na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę testów kwalifikacyjnych/ poziomujących. i) w przypadku konieczności odwołania zajęć przez lektora, ze względu na nieprzewidziane zdarzenia losowe, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia te zostaną zrealizowane w ciągu kolejnych 14 dni od dnia ich odwołania, w czasie dogodnym dla Zamawiającego i z nim ustalonego. j) opatrzenie wszystkich dokumentów obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne wzory logotypów droga elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy. k) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu Pani Aleksandry Stolarskiej lub pracowników placówki pracujących z grupą uczestników o wszelkich utrudnieniach w realizacji umowy. Informacje można przekazać osobiście lub drogą internetową na adres aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach