Przetargi.pl
Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) dla 4 zadań realizowanych w ramach projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 722 134 , fax. 326 727 701
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 722 134, fax. 326 727 701
    REGON: 34620430000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) dla 4 zadań realizowanych w ramach projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) w ramach 4 zadań (części): Zadanie nr 1: Warsztaty z zakresu dbania o wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). 1) Przedmiotem zamówienia są: Warsztaty z zakresu dbania o wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). Zamawiający udostępni salę do przeprowadzenia zajęć przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. 2) Warsztaty zostanę przeprowadzone dla mieszkańców mieszkań wspomaganych/wspieranych w celu stworzenia nawyków zdrowego stylu życia, poprawy psychofizycznego samopoczucia, aktywizowania osób starszych do podejmowania aktywności fizycznej i społecznej oraz podniesienia wiedzy i świadomości z zakresu problematyki senioralnej. Zakłada się, że zajęcia będą powadzone dla 22 uczestników/czek projektu w łącznym wymiarze 616 godzin dydaktycznych, z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych - (godzina dydaktyczna 45min). 3) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: warsztaty dla mieszkańców mieszkań wspomaganych/wspieranych będzie prowadzony będą prowadzone dla 22 osób z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych. Planuje się przeprowadzenie zajęć w okresie od podpisania umowy do 29.11.2021r. – zgodnie z ustalonym wraz z zamawiającym harmonogramem spotkań. Zamawiający planuje przeprowadzić 616 godzin wsparcia (godzina lekcyjna – 45 min.) tj. 28 godzin dla każdego uczestnika. Warsztaty dla każdej z grup mogą odbywać się przeciętnie dwa razy w tygodniu po 4 godziny w dni robocze, zarówno w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych. 4) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość godzin warsztatów z zakresu dbania o wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość godzin będzie mniejsza niż podana w zapytaniu jak również w zawartej umowie, wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie przeprowadzone i odbyte godziny zajęć w trakcie realizacji zamówienia. 5) Zakres warsztatów obejmować będzie w szczególności: a) zaznajomienie się z zasadami dbania o higienę osobistą, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • higiena jamy ustnej, • dbanie o włosy, mycie, strzyżenie, • pielęgnacja dłoni i paznokci, • posługiwanie się środkami higieny osobistej, • nauka dbania o higienę intymną z zastosowaniem preparatów do higieny intymnej, • odpowiednie mycie rąk i poszczególnych części ciała, • nadpotliwość – zapobieganie, leczenie, antyperspiranty, • edukacja na temat chorób skórnych oraz uświadamianie konsekwencji zaniedbań w tej sferze (choroby z brudu), • wskazanie jak zaniedbania higieniczne mogą zagrażać prawidłowemu funkcjonowaniu organizmu. b) przedstawienie jaki ma wpływ higiena osobista na samopoczucie i kondycję fizyczną, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • mniejsze ryzyko zakażeń, • zdrowsza skóra, włosy i paznokcie, • opóźnienie w rozwoju antybiotykoodporności, • wzmocnienie zdrowia. c) dobieranie ubioru do warunków atmosferycznych, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • wyjaśnienie konieczności dostosowania ubioru do temperatury i pory roku, • ubieranie "na cebulkę", • omówienie skutków złego doboru ubrań do warunków atmosferycznych (przeziębienie, grypa itp.) d) dobieranie odpowiednich kosmetyków do wieku seniora, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • jak dbać o skórę starszych osób, • jak nawilżać skórę dojrzałą, • jakie kosmetyki są najlepsze dla skóry dojrzałej, • pielęgnacja skóry osoby obłożnie chorej. e) przedstawienie wpływu kolorów na podkreślanie atutów urody i sylwetki, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • analiza kolorystyczna; • przedstawienie wpływu kolorów na podkreślanie atutów urody i sylwetki; • korygowanie niedoskonałości za pomocą fasonów, tkanin, dodatków i kolorów. f) przedstawienie jak utrzymać odpowiednią kondycję skóry twarzy zarówno kobiet jak i mężczyzn, obejmujące n/w zakresy tematyczne: • jak dbać o cerę – zasady pielęgnacji, • pielęgnacja twarzy zgodnie z typem cery, • pielęgnacja twarzy poprzez dokładne oczyszczanie, • pielęgnacja twarzy poprzez odpowiednie nawilżanie skóry, • jak dobrać odpowiedni krem do twarzy, • jak dobrać odpowiedni balsamu do ciała. 6) OBOWIĄZKI WYKONAWCY: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) Przeprowadzenia zajęć grupowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji; b) Opracowania programu zajęć. Program powinien być dostosowany do zamierzonego celu i zakresu podanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania uwag do programu). Wykonawca doręczy program zajęć po uprzednim uzyskaniu wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego do dnia zawarcia umowy. Uzgodniona z Zamawiającym zmiana programu zajęć nie stanowi zmiany umowy; c) Prowadzenia: miesięcznego dziennika zajęć, miesięcznej karty czasu pracy, indywidualnych list obecności uczestników i bieżącego przekazywania informacji o każdym uczestniku opuszczającym zajęcia; d) Stałego kontaktu z Zamawiającym; e) Informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych do realizacji zamówienia; f) Realizacji przedmiotu umowy w wymaganym wymiarze godzinowym; g) Oznakowania wszystkich dokumentów sporządzanych w związku z realizacją przedmiotu umowy odpowiednimi logotypami wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków unijnych; h) Przestrzegania tajemnicy służbowej oraz obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych; i) Opracowania harmonogramu realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do harmonogramu. Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania zajęć (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie – związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników projektu. Wykonawca sporządzi harmonogram, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia; j) Przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego rachunku/faktury, miesięcznego dziennika zajęć oraz miesięcznej karty czasu pracy do 3 (trzech) od zakończenia miesiąca, którego dotyczą; k) Sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonych zajęć dla każdej z grup po zakończeniu warsztatów; l) Sporządzenie ankiety ewaluacyjnej dla uczestników wraz z wynikami; m) Przekazania Zamawiającemu – w terminie do 3 (trzech) dni od zakończenia zajęć - dokumentacji z przeprowadzonych zajęć, na którą złożą się: − listy obecności, − ankiety ewaluacyjne, − sprawozdanie z przeprowadzanych warsztatów, − inne dokumenty związane z realizacją wsparcia (np. dzienniki zajęć, programy zajęć itp). n) Zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji umowy. 7) Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz materiały do prowadzenia warsztatów 8) Kod CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 9) Zamówienie realizowane w ramach w projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT. ZADANIE NR 2: Zajęcia z muzykoterapii dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). 1) Przedmiotem zamówienia są: Zajęcia z muzykoterapii dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). Zamawiający udostępni salę do przeprowadzenia zajęć przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. 2) Warsztaty zostaną przeprowadzone dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora), tj. 616h (godzina lekcyjna – 45 min.). Zakłada się, że zajęcia będą powadzone dla 22 uczestników/czek projektu w łącznym wymiarze 616 godzin dydaktycznych, z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych - (godzina dydaktyczna 45min). 3) Celem warsztatów jest pobudzanie wspomnień, stymulowanie funkcji pamięci, pomocy w utrzymaniu koncentracji, ułatwienie utrzymywania właściwych relacji z otoczeniem, poprawa orientacji przestrzennej, stymulowanie procesu koncentracji werbalnej, rozwijanie umiejętności i indywidualnych zainteresowań, łagodzenie stanów lękowych, stresu i napięcia, wprowadzanie Uczestnika w pogodny nastrój, nauka rozładowywania napięć i emocji oraz rozwijanie uzdolnień. 4) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: Zajęcia z muzykoterapii będą prowadzone dla 22 osób z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych. Planuje się przeprowadzenie zajęć w okresie od podpisania umowy do 29.11.2021r. – zgodnie z ustalonym wraz z zamawiającym harmonogramem spotkań. Zamawiający planuje przeprowadzić 616 godzin wsparcia (godzina lekcyjna – 45 min.) tj. 28 godzin dla każdego uczestnika. Warsztaty z muzykoterapii dla każdej z grup mogą odbywać się przeciętnie dwa razy w tygodniu po 4 godziny w dni robocze, zarówno w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych. 5) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość godzin Zajęć z muzykoterapii dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość godzin będzie mniejsza niż podana w zapytaniu jak również w zawartej umowie, wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie przeprowadzone i odbyte godziny zajęć w trakcie realizacji zamówienia. 6) Zakres zajęć obejmować będzie w szczególności: a) MUZYKOTERAPIĘ RECEPTYWNĄ: • słuchanie odpowiednio przygotowanych programów muzycznych w sposób wyobrażeniowy, bez wykonywania czynności, • wywoływanie skojarzeń pozamuzycznych, • neutralizowanie świadomości i uwalnianie jej od nieprzyjemnych stanów napięciowych, • ćwiczenia zaburzonych sfer psychicznych, • rozładowanie napięcia poprzez usuwanie napięcia psychofizycznego, • uzewnętrznienie swojego nastroju polegające na wyzwoleniu zablokowanej energii emocjonalnej, • dyskusja na temat odczuć, towarzyszących emocji, przeżyć, wspomnień, skojarzeń. b) MUZYKOTERAPIA AKTYWNA: • wykonywanie muzyki przez uczestników, • nauka tekstów piosenek, • nauka śpiewania piosenek, • śpiewanie utworów ludowych i biesiadnych, • śpiew przy karaoke, • wykonywanie przy śpiewaniu ćwiczeń oddechowych, • ruch przy muzyce, • ćwiczenia rytmiczne, • ilustrowanie muzyki ruchem, • muzyczne improwizacje, • zabawy i tańce integracyjne. 7) Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt, materiały, instrumenty do prowadzenia zajęć. 8) OBOWIĄZKI WYKONAWCY: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) Przeprowadzenia zajęć grupowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji; b) Opracowania programu zajęć. Program powinien być dostosowany do zamierzonego celu i zakresu podanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania uwag do programu). Wykonawca doręczy program zajęć po uprzednim uzyskaniu wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego do dnia zawarcia umowy. Uzgodniona z Zamawiającym zmiana programu zajęć nie stanowi zmiany umowy; c) Prowadzenia: miesięcznego dziennika zajęć, miesięcznej karty czasu pracy, indywidualnych list obecności uczestników i bieżącego przekazywania informacji o każdym uczestniku opuszczającym zajęcia; d) Stałego kontaktu z Zamawiającym; e) Informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych do realizacji zamówienia; f) Realizacji przedmiotu umowy w wymaganym wymiarze godzinowym; g) Oznakowania wszystkich dokumentów sporządzanych w związku z realizacją przedmiotu umowy odpowiednimi logotypami wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków unijnych; h) Przestrzegania tajemnicy służbowej oraz obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych; i) Opracowania harmonogramu realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do harmonogramu. Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania zajęć (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie – związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników projektu. Wykonawca sporządzi harmonogram, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia; j) Przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego rachunku/faktury, miesięcznego dziennika zajęć oraz miesięcznej karty czasu pracy do 3 (trzech) od zakończenia miesiąca, którego dotyczą; k) Sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonych zajęć dla każdej z grup po zakończeniu warsztatów; l) Sporządzenia ankiety ewaluacyjnej dla uczestników wraz z wynikami; m) Przekazania Zamawiającemu – w terminie do 3 (trzech) dni od zakończenia zajęć - dokumentacji z przeprowadzonych zajęć, na którą złożą się: − listy obecności, − ankiety ewaluacyjne, − sprawozdanie z przeprowadzanych warsztatów, − inne dokumenty związane z realizacją wsparcia (np. dzienniki zajęć, programy zajęć itp). n) Zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji umowy. 9) Kod CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 10) Zamówienie realizowane w ramach w projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT. ZADANIE NR 3: Warsztaty ruchowo-relaksacyjne dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) 1) Przedmiotem zamówienia są: Warsztaty ruchowo-relaksacyjne dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). Zamawiający udostępni salę do przeprowadzenia zajęć przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. 2) Warsztaty zostaną przeprowadzone dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora), tj. 616h (godzina lekcyjna – 45 min.). Zakłada się, że zajęcia będą powadzone dla 22 uczestników/czek projektu w łącznym wymiarze 616 godzin dydaktycznych, z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych - (godzina dydaktyczna 45min). 3) Celem warsztatów jest poprawa i utrzymanie poziomu sprawności i wydolności organizmu, zapobieganie chorobom cywilizacyjnym jak otyłość, choroby układu krążenia, usprawnianie indywidualnych dysfunkcji ruchowych. 4) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: Warsztaty ruchowo-relaksacyjne będą prowadzone dla 22 osób z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych. Planuje się przeprowadzenie zajęć w okresie od podpisania umowy do 29.11.2021r. – zgodnie z ustalonym wraz z zamawiającym harmonogramem spotkań. Zamawiający planuje przeprowadzić 616 godzin wsparcia (godzina lekcyjna – 45 min.) tj. 28 godzin dla każdego uczestnika. Warsztaty ruchowo-relaksacyjne dla każdej z grup mogą odbywać się przeciętnie dwa razy w tygodniu po 4 godziny w dni robocze, zarówno w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych. 5) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość godzin warsztatów ruchowo-relaksacyjnych dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość godzin będzie mniejsza niż podana w zapytaniu jak również w zawartej umowie, wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie przeprowadzone i odbyte godziny zajęć w trakcie realizacji zamówienia. 6) Zakres warsztatów obejmować będzie w szczególności: • ćwiczenia koordynacyjne, • ćwiczenia ogólnousprawniające, • ćwiczenia równowagi, • ćwiczenia manualne, • ćwiczenia rozciągające, • ćwiczenia gimnastyczne, • ćwiczenia przy muzyce z elementami choreografii, • nauka prostych układów choreograficznych, • nauka reagowania ciałem na różne sygnały, • ćwiczenia profilaktyczne nietrzymania moczu, • ćwiczenia izometryczne kończyn górnych i dolnych, • aerobik, • ćwiczenia stawów biodrowych - kręcenie hula hop, • gry i zabawy sportowe, • ćwiczenia ogólnokondycyjne, • ćwiczenia oddechowe, • ćwiczenia relaksacyjne, • ćwiczenia rozluźniające, • rozluźnienie mięśni i zmniejszenie napięcia po wysiłku fizycznym, • relaksacja psychiczna - poprawa ukrwienia mięśni. 7) Wykonawca zapewni niezbędne przyrządy, urządzenia oraz sprzęt do ćwiczeń. 8) OBOWIĄZKI WYKONAWCY: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) Przeprowadzenia zajęć grupowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji; b) Opracowania programu zajęć. Program powinien być dostosowany do zamierzonego celu i zakresu podanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania uwag do programu). Wykonawca doręczy program zajęć po uprzednim uzyskaniu wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego do dnia zawarcia umowy. Uzgodniona z Zamawiającym zmiana programu zajęć nie stanowi zmiany umowy; c) Prowadzenia: miesięcznego dziennika zajęć, miesięcznej karty czasu pracy, indywidualnych list obecności uczestników i bieżącego przekazywania informacji o każdym uczestniku opuszczającym zajęcia; d) Stałego kontaktu z Zamawiającym; e) Informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych do realizacji zamówienia; f) Realizacji przedmiotu umowy w wymaganym wymiarze godzinowym; g) Oznakowania wszystkich dokumentów sporządzanych w związku z realizacją przedmiotu umowy odpowiednimi logotypami wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków unijnych; h) Przestrzegania tajemnicy służbowej oraz obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych; i) Opracowania harmonogramu realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do harmonogramu. Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania zajęć (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie – związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników projektu. Wykonawca sporządzi harmonogram, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia; j) Przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego rachunku/faktury, miesięcznego dziennika zajęć oraz miesięcznej karty czasu pracy do 3 (trzech) od zakończenia miesiąca, którego dotyczą; k) Sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonych zajęć dla każdej z grup po zakończeniu warsztatów; l) Sporządzenia ankiety ewaluacyjnej dla uczestników wraz z wynikami; m) Przekazania Zamawiającemu – w terminie do 3 (trzech) dni od zakończenia zajęć - dokumentacji z przeprowadzonych zajęć, na którą złożą się: − listy obecności, − ankiety ewaluacyjne, − sprawozdanie z przeprowadzanych warsztatów, − inne dokumenty związane z realizacją wsparcia (np. dzienniki zajęć, programy zajęć itp). n) Zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji umowy. 9) Kod CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 10) Zamówienie realizowane w ramach w projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT. ZADANIE NR 4: Warsztaty rękodzielnicze dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). 1) Przedmiotem zamówienia są: Warsztaty rękodzielnicze dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora). Zamawiający udostępni salę do przeprowadzenia zajęć przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. 2) Warsztaty zostaną przeprowadzone dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora), tj. 616h (godzina lekcyjna – 45 min.) w celu popularyzacji twórczości artystycznej z dziedziny rękodzielnictwa, rozwijaniu wyobraźni twórczej, dbałości o utrzymanie kondycji manualnej, zagospodarowania czasu wolnego, zainteresowań, aktywności życiowej, umożliwienia zaprezentowania swoich prac szerszemu gronu odbiorców i dowartościowania twórców – seniorów. Zakłada się, że zajęcia będą powadzone dla 22 uczestników/czek projektu w łącznym wymiarze 616 godzin dydaktycznych, z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych - (godzina dydaktyczna 45min). 3) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: Warsztaty rękodzielnicze będą prowadzone dla 22 osób z podziałem na 2 grupy (po 11 osób w grupie). Na 1 grupę przypada po 308 godzin dydaktycznych. Planuje się przeprowadzenie zajęć w okresie od podpisania umowy do 29.11.2021r. – zgodnie z ustalonym wraz z zamawiającym harmonogramem spotkań. Zamawiający planuje przeprowadzić 616 godzin wsparcia (godzina lekcyjna – 45 min.) tj. 28 godzin dla każdego uczestnika. Warsztaty rękodzielnicze dla każdej z grup mogą odbywać się przeciętnie dwa razy w tygodniu po 4 godziny w dni robocze, zarówno w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych. 4) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość godzin warsztatów rękodzielniczych dla uczestników/czek projektu, w ramach zajęć w Centrum Usług Senioralnych (Klubie Seniora) jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość godzin będzie mniejsza niż podana w zapytaniu jak również w zawartej umowie, wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie przeprowadzone i odbyte godziny zajęć w trakcie realizacji zamówienia. 5) Zakres warsztatów obejmować będzie w szczególności: a) zapoznanie się z różnymi technikami rękodzielnictwa: • wykonywanie prac z filcu • wyszywanie oraz haftowanie, szycie • malowanie na szkle • wykonywanie prac z papierowej wikliny • lepienie z masy solnej • scrapbooking (tworzenie albumów, ozdabianie notesów, pudełek). b) przygotowanie różnego rodzaju ozdób • wykonywanie naszyjników z korali • wykonywanie bransoletek i breloczków • wykonywanie pudełek okazjonalnych • wykonywanie kartek okolicznościowych • wykonywanie pamiątek i prezentów • wykonywanie elementów dekoracyjnych z bibuły. c) wykonanie malowideł witrażowych • malowanie na szkle • tworzenie witraży szklanych • tworzenie lampionów ze słoików. d) przygotowanie ozdób świątecznych • tworzenie wieńcy i stroików świątecznych, • wykonywanie dekoracji i ozdób (ozdoby na okno, pachnące ozdoby świąteczne, dekoracje na stół, naturalne świąteczne ozdoby, ozdoby świąteczne z kordonka lub włóczki lub filcu). e) wykonywanie drobnych elementów dekoracyjnych: • wykonywanie pachnących woreczków • wykonywanie świec bryłowych, mydełek glicerynowych • nauka i tworzenie obrazów z liści, płatków kwiatów (ususzonych), • oklejanie słoików, butelek wełną, sznurkiem • tworzenie obrazów typu collage • nauka zdobienia metodą decoupage • układanie różnorodnych kompozycji w wazonie, koszykach • tworzenie stroików okazjonalnych na „cztery pory roku”, świątecznych wg własnej inwencji. 6) Wykonawca zapewni niezbędne materiały i urządzenia do prowadzenia warsztatów. 7) OBOWIĄZKI WYKONAWCY: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) Przeprowadzenia zajęć grupowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji; b) Opracowania programu zajęć. Program powinien być dostosowany do zamierzonego celu i zakresu podanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania uwag do programu). Wykonawca doręczy program zajęć po uprzednim uzyskaniu wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego do dnia zawarcia umowy. Uzgodniona z Zamawiającym zmiana programu zajęć nie stanowi zmiany umowy; c) Prowadzenia: miesięcznego dziennika zajęć, miesięcznej karty czasu pracy, indywidualnych list obecności uczestników i bieżącego przekazywania informacji o każdym uczestniku opuszczającym zajęcia; d) Stałego kontaktu z Zamawiającym; e) Informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych do realizacji zamówienia; f) Realizacji przedmiotu umowy w wymaganym wymiarze godzinowym; g) Oznakowania wszystkich dokumentów sporządzanych w związku z realizacją przedmiotu umowy odpowiednimi logotypami wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków unijnych; h) Przestrzegania tajemnicy służbowej oraz obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych; i) Opracowania harmonogramu realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia uwag do harmonogramu. Harmonogram może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania zajęć (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie – związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników projektu. Wykonawca sporządzi harmonogram, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia; j) Przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego rachunku/faktury, miesięcznego dziennika zajęć oraz miesięcznej karty czasu pracy do 3 (trzech) od zakończenia miesiąca, którego dotyczą; k) Sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonych zajęć dla każdej z grup po zakończeniu warsztatów; l) Sporządzenia ankiety ewaluacyjnej dla uczestników wraz z wynikami; m) Przekazania Zamawiającemu – w terminie do 3 (trzech) dni od zakończenia zajęć - dokumentacji z przeprowadzonych zajęć, na którą złożą się: − listy obecności, − ankiety ewaluacyjne, − sprawozdanie z przeprowadzanych warsztatów, − inne dokumenty związane z realizacją wsparcia (np. dzienniki zajęć, programy zajęć itp). n) Zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji umowy. 8) Kod CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 9) Zamówienie realizowane w ramach w projektu pn.: „Rozwój usług społecznych na terenie Zawiercia – Etap II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie: 9.2.1. Rozwój usług społecznych i zdrowotnych – ZIT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3. Z prowadzonych warsztatów mogą korzystać również osoby niepełnosprawne. Budynek, w którym prowadzone będą zajęcia dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. 4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Zadanie nr 1-4 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej w skrócie „RODO” wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w związku z realizacją umowy, b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach