Przetargi.pl
Wyjazdowy trening motywacji do zmiany

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 388 67 51
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
    ul. Strzelców Bytomskich 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48 32 388 67 51
    REGON: 003449284
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazdowy trening motywacji do zmiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego treningu motywacji do zmiany dla osób będących uczestnikami i uczestniczkami projektu pn.: Kierunek - lepsze jutro, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami i uczestniczkami są osoby nieaktywne zawodowo i bezrobotne znajdujące się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i są wykluczone lub zagrożone wykluczeniem społecznym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).3. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).4. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:1) niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na usługi, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami, a ich łączna szacowana wartość wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro;2) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie;3) podział niniejszego zamówienia na części jest niecelowy ze względu na przedmiot zamówienia, który ma charakter jednolitej i spójnej całości. Dopuszczenie realizacji zamówienia w częściach wiązałoby się z zagrożeniem nieosiągnięcia efektu końcowego o wymaganej jakości, ponadto, zabieg ten wiązałby się z rozbiciem odpowiedzialności wykonawczej i wprowadzeniem odmiennej jakości w obrębie tego samego typu usług, a co gorsza niezrealizowaniem części zamówienia ze względu np. na ryzyko braku ofert w danej części postępowania.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) wszystkich osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy powyższe prace będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy/wspólnicy spółek osobowych) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę lub trenerzy/trenerki wyznaczeni do prowadzenia zajęć lub koordynator/-ka usługi, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.10. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 30 dni, przy czym wyjazd musi odbyć się maksymalnie do dnia 26.03.2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:Wykonawca winien wykazać, że:˗ jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1) W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY:Wykonawca winien wykazać, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z kompetencji/umiejętności społecznych/rozwoju osobistego w formie wyjazdowej o wartości usługi na kwotę, co najmniej 15.000,00 zł brutto oraz przedłożyć dowód/-y określający/-ce czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.W przypadku usług wykonywanych spełnienie warunku jest możliwe, gdy do dnia składania ofert nastąpiła realizacja ww. usługi w wymiarze godzin i okresie wskazanym jak wyżej. Oznacza to, iż w przypadku, gdy przedmiot zamówienia obejmował jeszcze inne usługi należy podać wartość dotyczącą wyłącznie usługi objętej niniejszym warunkiem. Do zamówienia zrealizowanego w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanej kwoty z waluty obcej na jej równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców potwierdzi spełnienie łącznie wszystkich elementów danego warunku (tzn. potencjały Wykonawców nie sumują się).2) W ZAKRESIE WYKSZTAŁCENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH I DOŚWIADCZENIA OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA:Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji zamówienia:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma/dwiema trenerami/ trenerkami, którzy/-e:• legitymują się wykształceniem wyższym, tj., ukończonymi studiami (magisterskimi lub licencjackimi) na kierunku psychologia i/lub pedagogika;• posiadają minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/ treningów/warsztatów z zakresu motywacji,b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym/jedną koordynatorem/koordynatorką usługi posiadającym/-ą łącznie:• wykształcenie co najmniej średnie;• doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu co najmniej 2 grupowych wyjazdów treningowych.UWAGA:1. W związku z warunkiem szczegółowym dotyczącym osób skierowanych do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (w wykazie osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach/ doświadczeniu.2. Doświadczenie trenerów/trenerek, o których mowa w pkt 2 lit. a) będzie oceniane w ramach kryterium oceny ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców potwierdza warunek w zakresie, który go dotyczy, tj. odpowiednio warunek, o którym mowa w lit. a); lit. b). Oznacza to, iż spełnienie warunku będzie oceniane łącznie dla wszystkich podmiotów (potencjały Wykonawców sumują się). W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do specyfikacji - SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach