Przetargi.pl
Usługa konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa nr: 39/2016/PN/Ł

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa nr: 39/2016/PN/Ł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu świadczona przez WYKONAWCĘ na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO i zgodnie z jego potrzebami. 2. Konserwacji / naprawie podlegać będą urządzenia peryferyjne tj. drukarki laserowe, drukarki atramentowe, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, plotery, projektory multimedialne wymienione poniżej: 1) drukarki laserowe według producenta: a) Kyocera b) HP c) OKI d) Samsung e) Lexmark f) Conica Minolta g) OceVariolink h) Xerox i) Brother j) Canon k) Fargo l) Ricoh 2 )drukarki atramentowe według producenta: a) Epson b) HP c) Canon d) Brother e) OKI 3) plotery według producenta: a) Epson b) HP c) Canon 4) skanery według producenta: a) Fujitsu b) Media-Tech c) Mustek d) Plustek e) Canon f) Epson g) HP 5) urządzenia wielofunkcyjne: a) Kyocera b) HP c) Konica Minolta d) Samsung e) OCE Variolink f) Brother g) Canon 6) projektory według producenta: a) NEC b) OPTOMA c) LP 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi konserwacji / naprawy urządzeń innych producentów niż wykazane powyżej, pozyskanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w trakcie trwania umowy. 4. WYKONAWCA musi posiadać odpowiednią wiedzę, stosowne urządzenia techniczne oraz dostęp do wszelkich informacji technicznych umożliwiających realizację usługi. 5. WYKONAWCA zobowiązany jest do świadczenia usług z zachowaniem należytej staranności i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta sprzętu. 6. WYKONAWCA ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie sprzętu w czasie wykonywania usługi. 7. Wszelkie sprawy dotyczące usług realizowane będą przez ZAMAWIAJĄCEGO w dni robocze w godzinach od 07.00 do 15.00. 8. Usługi świadczone będą wyłącznie w lokalizacjach wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO na terenie Warszawy oraz w okolicach (do 40 km) - Wesoła, Białobrzegi oraz Helenów. 9. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w jednostce organizacyjnej nie będącej na zaopatrzeniu ZAMAWIAJĄCEGO w chwili podpisania umowy, a wchodzącej na jej zaopatrzenie w trakcie obowiązywania umowy z danym WYKONAWCĄ. 10. Dojazd do lokalizacji leży po stronie WYKONAWCY a zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu. 11. Części zamienne muszą być zgodne z zaleceniami oraz danymi technicznymi producenta urządzenia. WYKONAWCA musi gwarantować, iż części zamienne użyte do wykonania usługi: a. spełniają europejskie normy zapewniające bezpieczeństwo przy użytkowaniu urządzeń informatycznych; b. posiadają atesty i certyfikaty dopuszczenia do montażu trwale umieszczone na asortymencie; c. są fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych oraz pod względem jakości odpowiadają komponentom stosowanym w montażu danego sprzętu informatycznego. 12. WYKONAWCA zobowiązany jest do przedstawienia źródła pochodzenia części zamiennych i materiałów, w tym producenta i klasę jakości wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 13. Cena części oraz materiałów użytych do realizacji usługi nie może przekroczyć udokumentowanej ceny zakupu powiększonej o marżę i podatek VAT oraz WYKONAWCA udzieli 12 miesięcznej gwarancji. 14. Zaoferowana marża doliczana do części wykorzystanych w naprawie nie może być wyższa niż 20% ceny części oraz materiałów użytych do realizacji usługi. 15. Usługa obejmować będzie: a. wymianę elementów optyki, elektroniki oraz zespołów napędu urządzenia; b. wymianę części zamiennych zużywających się podczas eksploatacji urządzenia; c. czyszczenie oraz konserwację urządzenia 16. WYKONAWCA zapewnia utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 17. Naprawione urządzenie po dokonaniu naprawy musi być w 100% sprawne techniczne. 18. Podstawą zlecenia usługi dla WYKONAWCY będzie elektroniczne zgłoszenie awarii (pocztą e-mail) przez ZAMAWIAJĄCEGO. 19. WYKONAWCA w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia awarii sporządzi specyfikację naprawy- kosztorys i prześle do zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje o wykonywaniu naprawy lub jej zaniechaniu. 20. Po zaakceptowaniu przez ZAMAWIAJĄCEGO specyfikacji naprawy- kosztorys wykonawca przystępuje do wykonania usługi. Po realizacji naprawy, cena usługi nie może być większa niż przedstawiona w kosztorysie. 21. W przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje o zaniechaniu naprawy, WYKONAWCA wystawi pisemną ekspertyzę techniczną, zawierającą opis stanu technicznego sprzętu jak i szacunkowe koszty naprawy. ZAMAWIAJĄCY za wystawioną ekspertyzę techniczną zapłaci kwotę określoną przez WYKONAWCĘ w ofercie. 22. Zaoferowana cena wystawienia opinii technicznej nie może przekroczyć 25% oferowanej ceny roboczogodziny. 23. W przypadku gdy WYKONAWCA po przeprowadzonej diagnostyce stwierdzi, że uszkodzony sprzęt, nie kwalifikuje się do naprawy jest zobowiązany do wystawienia pisemnej ekspertyzy technicznej dla tego urządzenia. WYKONAWCA ma prawo zakwalifikować sprzęt jako nie podlegający naprawie tylko w przypadku gdy nie są już dostępne na rynku części zamienne do tego urządzenia. 24. WYKONAWCA wykona usługę zgodnie z przesłaną specyfikacją naprawy- kosztorysem, dostarczy do ZAMAWIAJĄCEGO kartę naprawy oraz fakturę (w tym kopię faktury zakupu części/materiałów) w nieprzekraczającym terminie 5 dni roboczych od otrzymania akceptacji na realizację usługi. 25. W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na wydłużenie terminu realizacji usługi. 26. Za datę zakończenia usługi uważa się datę wpisaną w karcie naprawy przez zleceniodawcę. 27. Po wykonaniu naprawy WYKONAWCA umieści na sprzęcie swoje plomby gwarancyjne. 28. WYKONAWCA udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę. Termin będzie liczony od daty wykonania usługi. 29. W trakcie trwania gwarancji określonej powyżej sprzęt, który był poprzednio naprawiany przez wykonawcę, a nie będzie prawidłowo funkcjonował podlegać będzie ponownej naprawie na koszt WYKONAWCY. 30. W przypadku, jeżeli w czasie trwania gwarancji urządzenie będzie dwa razy naprawiane a pomimo tego nie będzie działało poprawnie, to WYKONAWCA po otrzymaniu go po raz trzeci, nie naprawia go, a wystawia opinie stanu technicznego opisując przyczyny tych niesprawności (opinia ta jest niepłatna). WYKONAWCA pomniejsza również kolejną wystawioną fakturę za usługi, o środki jakie do tej pory otrzymał od zamawiającego za naprawę tego urządzenia. 31. Okres gwarancji jest liczony za każdym razem od początku po wykonanej przez WYKONAWCĘ naprawie. 32. Termin płatności faktury z odroczonym terminem płatności do 30 dni liczony jest od dnia otrzymania faktury przez ZAMAWIAJĄCEGO. 33. W przypadku wystawienia przez WYKONAWCĘ, faktury niezgodnej z faktycznym wykonaniem usługi, korekta powinna nastąpić niezwłocznie po otrzymaniu informacji o niezgodności. 34. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do weryfikacji realizacji usługi na każdym jej etapie, bez uprzedniego informowania wykonawcy o takim zamiarze. 35. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji ograniczenia lub cofnięcia przyznanych środków w budżecie na 2016 rok oraz 2017. 36. W przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację usług zawarta umowa pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCĄ ulegnie rozwiązaniu w trybie natychmiastowym. 37. WYKONAWCA nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY dokona zamówień o łącznej wartości mniejszej niż ilość środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 38. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy, nie za dyspozycyjność WYKONAWCY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża doliczana do ceny części i materiałów wykorzystywanych do napraw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach