Przetargi.pl
Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2016-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. II. Termin wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 07.04.2016 r. do dnia 06.04.2018 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia nastąpi po dniu 07.04.2016 r., okresem realizacji zamówienia będzie okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Ochrona mienia Szpitala przed wszelkimi działaniami niepożądanymi a zwłaszcza kradzieżami, zniszczeniem, włamaniami, rabunkami, itp. 2) Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, pacjentom i innym osobom znajdującym się na terenie Szpitala. 3) Zapewnienie porządku publicznego na terenie Szpitala. 4) Utrzymywanie całodobowego posterunku przy bramie głównej Szpitala, obsadzonego przez jednego pracownika ochrony, który będzie pobierał opłaty za wjazd na teren Szpitala na zasadzie prowadzenia kasy fiskalnej i rozliczał się ze sprzedanych biletów wjazdu, udzielał informacji osobom wchodzącym na teren Szpitala, obsługiwał monitoring Szpitala oraz centralę ppoż. 5) Obsługa monitoringu Szpitala polegająca na kontroli obrazu z kamer monitoringu na monitorze w portierni - w razie stwierdzenia zagrożenia pracownik ochrony obsługujący monitoring winien niezwłocznie skierować innego pracownika ochrony w celu podjęcia interwencji oraz zawiadomić o zdarzeniu właściwe służby ratunkowe/porządkowe oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego. 6) Obsługa centrali ppoż. polegająca na podejmowaniu reakcji na przychodzące sygnały alarmowe z budynków oraz sprawdzenie pochodzenia tych alarmów poprzez niezwłoczne podjęcie interwencji na miejscu zdarzenia. 7) Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia i zawiadamianie o zdarzeniu właściwych służb ratunkowych/porządkowych oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego. 8) Patrolowanie terenu Szpitala co najmniej raz na godzinę. 9) Prowadzenie książki portierni i bieżące odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń, które wymagały interwencji lub podejmowania działań niestandardowych, w tym interwencji i działań dotyczących obsługi monitoringu oraz centrali ppoż. 10) Wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów w tym zakresie. 11) Kierowanie ruchem osobowym oraz ruchem pojazdów, w tym kontrolowanie uprawnień do wjazdu wszelkich pojazdów na teren Szpitala. 12) Kontrolowanie prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego celu wyznaczonych, ze szczególnym uwzględnieniem terenu wokół Głównej Izby Przyjęć. 13) Zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego Szpitala. 14) Udział w ewakuacji ludzi i mienia. 2. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zaznajomienia pracowników ochrony z rozmieszczeniem wyłączników i zaworów głównych wszystkich instalacji oraz obiektów architektonicznych znajdujących się na terenie Szpitala, 2) przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z obsługą centrali ppoż., 3) przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z instrukcją i procedurami alarmowymi obowiązującymi na terenie Szpitala. 3. Pozostałe wymagania: 1) Pracownicy ochrony winni być odpowiednio przeszkoleni i jednolicie umundurowani oraz wyposażeni w niezbędny sprzęt: środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego. Wymaga się wyraźnie wyróżniającego umundurowania letniego i zimowego z zaznaczonym logo firmy. 2) Każdy pracownik ochrony musi posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji. 3) Czas pracy pracownika ochrony nie może wynosić więcej niż 12 godzin na dobę. 4) Wykonawca, w celu realizacji zamówienia, zapewni obsadę terenu Szpitala zgodnie z następującym schematem zmian: a) Portiernia/brama główna, czas pracy zmiany: 06:00 - 18:00, ilość pracowników na zmianie: 1, b) Teren Szpitala, czas pracy na zmianie: 06:00 - 18:00, ilość pracowników na zmianie: 3, c) Portiernia/brama główna, czas pracy zmiany: 18:00 - 06:00, ilość pracowników na zmianie: 1, d) Teren Szpitala, czas pracy na zmianie: 18:00 - 06:00, ilość pracowników na zmianie: 2, IV. UWAGI: 1) Przez teren Szpitala rozumie się wszelkie nieruchomości oraz teren wokół nich ograniczony odpowiednio parkanem lub zwartą zabudową budynków, a także wszelkie ruchomości znajdujące się w obiektach szpitalnych i na terenie wokół nich. 2) Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). V. Informacje dodatkowe: Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium dołącza się do oferty w oryginale. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w Banku PKO BP, nr konta: 20 1020 5170 0000 1902 0127 0370, z oznaczeniem WADIUM - DZP/3/2016. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach