Przetargi.pl
Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. II. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 07.04.2015 r. do dnia 06.04.2016 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia okaże się wykonalne dopiero po 06.04.2015 r. (np. z przyczyn proceduralnych), okresem realizacji zamówienia będzie okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. III. Realizacja zamówienia obejmuje: 1. Ochrona mienia Szpitala przed wszelkimi działaniami niepożądanymi a zwłaszcza kradzieżami, zniszczeniem, włamaniami, rabunkami, itp. 2. Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, pacjentom i innym osobom znajdującym się na terenie Szpitala. 3. Zapewnienie porządku publicznego na terenie Szpitala. 4. Utrzymywanie całodobowego posterunku przy bramie głównej Szpitala, obsadzonego przez jednego pracownika ochrony, który będzie pobierał opłaty za wjazd na teren Szpitala, prowadził książkę pobranych opłat i rozliczał się ze sprzedanych biletów wjazdu, udzielał informacji osobom wchodzącym na teren Szpitala, obsługiwał monitoring Szpitala oraz centralę ppoż. 5. Obsługa monitoringu Szpitala polegająca na kontroli obrazu z kamer monitoringu na monitorze w portierni - w razie stwierdzenia zagrożenia pracownik ochrony obsługujący monitoring winien niezwłocznie wysłać grupę interwencyjną oraz zawiadomić o zdarzeniu właściwe służby ratunkowe/porządkowe oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego; 6. Obsługa centrali ppoż. polegająca na podejmowaniu reakcji na przychodzące sygnały alarmowe z budynków oraz sprawdzenie pochodzenia tych alarmów poprzez niezwłoczne wysłanie grupy interwencyjnej. 7. Wysyłanie grupy interwencyjnej w sytuacjach zagrożenia i zawiadamianie o zdarzeniu właściwych służb ratunkowych/porządkowych oraz odpowiednich pracowników Zamawiającego. 8. Patrolowanie terenu Szpitala co najmniej raz na godzinę w godzinach 06:00 - 18:00 i co najmniej raz na pół godziny w godzinach 18:00 - 06:00, wielkość patrolu: co najmniej jeden pracownik ochrony. 9. Prowadzenie książki portierni i bieżące odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń, które wymagały interwencji lub podejmowania działań niestandardowych, w tym interwencji i działań dotyczących obsługi monitoringu oraz centrali ppoż. 10. Wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów w tym zakresie. 11. Kierowanie ruchem osobowym oraz ruchem pojazdów, w tym kontrolowanie uprawnień do wjazdu wszelkich pojazdów na teren Szpitala. 12. Kontrolowanie prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego celu wyznaczonych, ze szczególnym uwzględnieniem terenu wokół Głównej Izby Przyjęć. 13. Zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego Szpitala. 14. Udział w ewakuacji ludzi i mienia. IV. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zaznajomienia pracowników ochrony z rozmieszczeniem wyłączników i zaworów głównych wszystkich instalacji oraz obiektów architektonicznych znajdujących się na terenie Szpitala; 2) przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z obsługą centrali ppoż.; 3) przeprowadzenia instruktażu zaznajamiającego pracowników ochrony z instrukcją i procedurami alarmowymi obowiązującymi na terenie Szpitala. V. Pozostałe wymagania: 1) Pracownicy ochrony winni być odpowiednio przeszkoleni i jednolicie umundurowani oraz wyposażeni w niezbędny sprzęt: środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego. Wymaga się wyraźnie wyróżniającego umundurowania letniego i zimowego z zaznaczonym logo firmy. 2) Każdy pracownik ochrony musi posiadać licencję pracownika ochrony wydaną przez właściwy organ. 3) Czas pracy pracownika ochrony nie może wynosić więcej niż 12 godzin na dobę. 4) Wykonawca, w celu realizacji zamówienia, zapewni obsadę terenu Szpitala zgodnie z następującym schematem zmian: a) posterunek: portiernia/brama główna; zakres godzinowy zmiany: 06:00 - 18:00; ilość pracowników ochrony na zmianie: 1; b) posterunek: teren Szpitala; zakres godzinowy zmiany: 06:00 - 18:00; ilość pracowników ochrony na zmianie: 2; c) posterunek: portiernia/brama główna; zakres godzinowy zmiany: 18:00 - 06:00; ilość pracowników ochrony na zmianie: 1; d) posterunek: teren Szpitala; zakres godzinowy zmiany: 18:00 - 06:00; ilość pracowników ochrony na zmianie: 3; VI. UWAGI: 1. Przez <> rozumie się wszelkie nieruchomości oraz teren wokół nich ograniczony odpowiednio parkanem lub zwartą zabudową budynków, a także wszelkie ruchomości znajdujące się w obiektach szpitalnych i na terenie wokół nich. 2. Przez <> rozumie się grupę złożoną z co najmniej jednego pracownika ochrony. 3. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wadium w wysokości 1.700,00 zł. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium dołącza się do oferty w oryginale. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w Banku PKO BP, nr konta: 20 1020 5170 0000 1902 0127 0370 z oznaczeniem <>. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach