Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-137 Lublin, Marii Koryznowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Marii Koryznowej 2 d
    20-137 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
    REGON: 41654130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Lublinie w 2020 roku, przy użyciu własnych środków czystości, dezynfekcyjnych, materiałów, sprzętu i maszyn czyszczących oraz transportu. Zamówienie jest podzielone na 7 części. Szczegółowy zakres, wielkość usługi opisany jest w załącznikach nr 1.1. – 1.7 Wycena Wykonawcy oraz w załącznikach nr 2.1. – 2.7. Wykaz obiektów w poszczególnych obszarach (częściach) zamówienia oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obejmuje w szczególności: Czynności wykonywane codziennie: a. zamiatanie podłóg; b. odkurzanie wykładzin i dywanów; c. ścieranie podłóg na mokro; d. ścieranie kurzu z mebli biurowych; e. opróżnianie koszy na śmieci; f. zmywanie podłóg w toaletach środkami dezynfekcyjnymi, g. czyszczenie i dezynfekcja muszli klozetowych płynnymi i punktowymi żelami do wc; h. mycie zlewów i czyszczenie dostosowanymi detergentami; i. utrzymanie w czystości glazury w toaletach; j. utrzymywanie w czystości parapetów okiennych, balkonów, korytarzy, klatek schodowych tj. całości pomieszczeń będących w użytkowaniu MOPR; k. uzupełnianie dozowników mydła, ręczników oraz papieru toaletowego w oparciu o artykuły dostarczone przez Zamawiającego; l. Zmywanie naczyń w gabinecie Dyrektora (dotyczy włącznie lokalizacji przy ul. Zemborzyckiej) Czynności wykonywane okresowo: a. mycie okien - 2 x w roku; b. pranie firan i zasłon - 2 x w roku (przed świętami Wielkanocnymi i Bożego Narodzenia); c. mycie drzwi – 2 x w roku; d. mycie lamp i oświetlenia - 1 x w roku; e. odkurzanie i mycie kaloryferów – 1 x w roku. f. pranie wykładzin dywanowych – wg potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 6). 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Wycena Wykonawcy załącznik nr 1.1 – 1.7 w zależności od wybranej części zamówienia. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 10.1 IDW; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 11.7. IDW; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach