Przetargi.pl
Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych. 2. Usługa polegać będzie na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych, pomieszczeniach socjalnych, sanitariatach przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Zakres usługi w częściach 11, 12, 13, 14 (Komisariat Policji w Karpaczu), 15 (Komisariat Policji w Kowarach) obejmuje również utrzymanie czystości w pomieszczeniach technicznych i piwnicach oraz utrzymanie czystości na terenie posesji przy budynku. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 16 części, biorąc pod uwagę lokalizację poszczególnych jednostek: 3.1. Część 1 zamówienia: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 1033,08m?; oraz Komenda Wojewódzka Policji ul. Połbina 1 (Budynek E), 54-151 Wrocław. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 3 033,80m?. 3.2. Część 2 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu II KP, ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 296m?; oraz Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu PDOZ, ul. Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 402,7m?. 3.3. Część 3 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Legnicy, ul. Stroma 4, 59-220 Legnica. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 216m?. 3.4. Część 4 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi R-ID Świerzawa, ul. Złotoryjska 23, 59-540 Świerzawa. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 156m?; oraz Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - PPI Wojcieszów ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 85m?. 3.5. Część 5 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Gaworzycach, ul. Główna 16 A, 59-180 Gaworzyce. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 172,76m?; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Grębocicach, ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 72m?; oraz Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach RD w Radwanicach ul. Przemysłowa 21, 59-160 Radwanice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 98m?. 3.6. Część 6 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku RD w Szczytnej, ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,53m?. 3.7. Część 7 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Międzylesiu, ul. Graniczna 3, 57-530 Międzylesie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 198,12m?. 3.8. Część 8 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku KP w Kudowie Zdrój, ul. Zdrojowa 25, 57-350 Kudowa Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 396,20m?. 3.9. Część 9 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Dusznikach Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki Zdrój. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 68,5m?. 3.10. Część 10 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku PP w Stroniu Śląskim, ul. Mickiewicza 2, 57-550 Stronie Śląskie. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 99,95m?. 3.11. Część 11 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie PP w Wiązowie, ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 194,92m?. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 12m?. 3.12. Część 12 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Spółdzielcza 43, 58-500 Jelenia Góra. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 668,20m?. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 38,32m?. 3.13. Część 13 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Szklarskiej Porębie ul. Buczka 1, 58-580 Szklarska Poręba. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 605,55m?. Powierzchnia terenu zewnętrznego: 761,05m?. 3.14. Część 14 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze RD Podgórzyn, ul. Żołnierska 13a, 58-562 Podgórzyn. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 13,48m?; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2b, 58-540 Karpacz. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 746,11m? Powierzchnia terenu zewnętrznego: 1101,68m?. 3.15. Część 15 zamówienia: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze PPI Mysłakowicach, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 43,45m?; oraz Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP w Kowarach, ul. Sienkiewicza 7, 58-530 Kowary. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 452,49m?. Powierzchnia terenu zewnętrznego (zamiatanie i odśnieżanie wg potrzeb): 938,32m?. 3.16. Część 16 zamówienia: Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD III, pl. 1000-lecia 1, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 81m?; oraz Komenda Powiatowa Policji Głogowie RD II, ul. Budziszyńska 9 A, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 112m?; oraz KPP Głogów RD I, ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów. Powierzchnia kompleksowego sprzątania: 146m?. 4. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich 16 części określono w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 usługi sprzątania. 7. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności wraz z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach