Przetargi.pl
Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Dostawa energii winna być realizowana kompleksowo (sprzedaż oraz dystrybucja). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz parametrów technicznych energii elektrycznej, określonych w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania od Zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczanej energii elektrycznej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dotrzymaniu standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokonuje sprawdzenia dotrzymania tych standardów poprzez wykonanie odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy. Układy pomiarowo - rozliczeniowe instalowane są na koszt Operatora Systemu Dystrybucyjnego, który jest ich właścicielem. Miejsce poboru energii elektrycznej, moc umowna, taryfa oraz roczne prognozowane zużycie energii w poszczególnych punktach poboru energii elektrycznej Zamawiającego przedstawia się następująco: 1. Inowrocław, ul. Mątewska 17 - moc umowna 80 kW, taryfa C22A, prognozowane zużycie - 200 MWh. 2. Inowrocław, ul. Mątewska 17 - moc umowna 37 kW, taryfa C12B aktywna noc, układ pomiarowy dwutaryfowy, prognozowane zużycie - 20.000 kWh. 3. Kruszwica, ul. Goplańska 2 - moc umowna 11 kW, taryfa C11, prognozowane zużycie - 3.000 kWh. 4. Latkowo 22 - moc umowna - 11 kW, taryfa C11, prognozowane zużycie - 4.000 kWh. 5. Gniewkowo, ul. Inowrocławska 13 - moc umowna 11 kW, taryfa C11, prognozowane zużycie - 6.000 kWh.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach