Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2017r.

Gmina Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-221 Papowo Biskupie, Papowo Biskupie 128
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6768101 , fax. 56 6768101
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Papowo Biskupie
    Papowo Biskupie 128 128
    86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6768101, fax. 56 6768101
    REGON: 87111852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 719,63 MWh w okresie od dnia 01.09.2016r. do 31.12.2017r., Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie + ,-10%. 2. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 74 szt. 3. Stosowane okresy rozliczeniowe C1x, G - 2 miesiące C2x - 1 miesiąc 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 5. Operator systemu dystrybucyjnego - zgodnie z opisem w Załączniku nr 1a,1b kolumna Operator Systemu Dystrybucyjnego. 6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia wyłącznie w oparciu o uzyskane od Zamawiającego dane do zmiany sprzedawcy wg Załącznika nr 8 do SIWZ. 7. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zawarcia umowy sprzedaży (Załącznik nr 7 do SIWZ), Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy. 8. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. 9. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 719,63 MWh z tego: 1) Do lokali i obiektów 641,57 MWh 2) Dla potrzeb oświetlenia drogowego 78,06 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+ -10%). 10. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.09.2016r. do 31.12.2017r., z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1a-1b kolumna- Okres dostaw. 11. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie-wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej-umów kompleksowych. 12. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru (Załącznik 1a i 1b): 1) Zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny - nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną (kolejna zmiana sprzedawcy), 2) Realizowane są dostawy rezerwowe. 13. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne (tj. Dz.U z 2012r., poz. 1059 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach